Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Marcus17

Marcus17

• Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 22:18

Hallo iedereen ik heb een Samsung Galaxy S1 (GT i9000) en heb sinds kort Cyanogenmod 9 Ice Cream Sandwich erop geflasht. Het ging allemaal foutloos, maar nu ben ik toch op een probleempje gekomen. Een paar dagen geleden (ochtend van woensdag 12 december) merkte ik dat mijn telefoon opeens geen geluid meer heeft? Normaal als ik het scherm unlock of lock hoor ik een geluidje, dat kwam niet. Het maken van een foto hoor ik normaal een geluidje, dat kwam ook niet. Het maken van een screenshot ook niet, het drukken van een app hoor je ook een geluidje, dat kwam ook niet. Het enige geluid dat nog werkt is m'n muziekspeler, wekker, beltoon en me toetsenbord (de toetsenbord vermoed ik omdat ik er een vanuit Google Play heb gedownload.) Het lijkt nu wel alsof m'n telefoon op “stil” staat. Dat staat 'ie toch echt niet. Ik heb ook geprobeerd om te switchen van geluid naar stil en trillen en dan geprobeerd. Geen succes. Telefoon gereboot ook geen succes.. Weten jullie misschien wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.