Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kun je nog in Recovery komen? Zoja doe dan een factory reset + cache wipen.
Anders proberen om in de downloadmode te komen en stock flashen.
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Bootloop, volg het advies van Roy hierboven,er zit een omgevallen bitje dwars of zo, een recovery en dan fr zou voldoende moeten zijn.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Beste Roy,
Ik kan niet in recovery mode komen (tenminste als ik Volume up + Home + Power button inhoud) kom ik op hetzelfde scherm uit van cyanogenmod, maar niet in het recovery menu.
Ik kan wel in de download mode komen. Maar houd stock flashen in en hoe doe ik dat?
Beste Roy,
Ik kan niet in recovery mode komen (tenminste als ik Volume up + Home + Power button inhoud) kom ik op hetzelfde scherm uit van Cyanogenmod, maar niet in het recovery menu.
Ik kan wel in de download mode komen. Maar houd stock flashen in en hoe doe ik dat?
marcovanderhaar;369993
Beste Roy,
Ik kan niet in recovery mode komen (tenminste als ik Volume up + Home + Power button inhoud) kom ik op hetzelfde scherm uit van Cyanogenmod, maar niet in het recovery menu.
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
marcovanderhaar;369993
…Ik kan niet in recovery mode komen (tenminste als ik Volume up + Home + Power button inhoud) kom ik op hetzelfde scherm uit van Cyanogenmod…hoe doe ik dat?
Allemaal bedankt voor de reacties.
Heb het opgelost door de stock rom te flashen.
Nogmaals bedankt!
Hallo allemaal,
Tot gistermiddag werkte mijn Galaxy S waarop ik Cyanogenmod 9 heb naar behoren. Echter is mijn toestel op een geve moment uitgevallen en nu wil die niet meer starten. Als ik het toestel aanzet zie ik eerst het Samsung Galaxy S beeld en vervolgens komt het cyanogenmod scherm te voor schijn. Deze knippert dan en vervolgens gaat het toestel weer uit.
Ook als ik de oplader aankoppel dan krijg ik het schermpje te zien dat die oplaad. Bijgevoegd e.e.a. om mijn verhaal wat te verduidelijken.
Video opstarten: opstarten galaxy s - YouTube
Video opladen: opladen galaxy s - YouTube
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of is het een hardware defect?