Ik heb een kruidvast prepaid sim. Deze wordt niet herkend in mijn Galaxy S telefoon. De sim werkt wel in andere gsm's en andere sims (kpn en Vodafone) werken wel in mijn Galaxy S Heb de firmware met Odin van 2.3.6 naar 2.2.1 stock en 2.3.3 gedaan, geen succes. Heeft er iemand nog een sugestie?
Nieuwe sim aanvragen! Lees op forum van bellen com dan meer mensen problemen hebben met kruidvat sims die niet werken in een Galaxy S. Of maar een ander prepaid kopen :-)
Bewerkt (24 april 2013 16:07)
Hoi, Ik heb een kruidvast prepaid sim. Deze wordt niet herkend in mijn Galaxy S telefoon. De sim werkt wel in andere gsm's en andere sims (kpn en Vodafone) werken wel in mijn Galaxy S Heb de firmware met Odin van 2.3.6 naar 2.2.1 stock en 2.3.3 gedaan, geen succes. Heeft er iemand nog een sugestie? Nieuwe sim aanvragen! Lees op forum van bellen [punt] com dan meer mensen problemen hebben met kruidvat sims die niet werken in een Galaxy S. Of maar een ander prepaid kopen :-)
Hoi,
Ik heb een kruidvast prepaid sim. Deze wordt niet herkend in mijn Galaxy S telefoon. De sim werkt wel in andere gsm's en andere sims (kpn en Vodafone) werken wel in mijn Galaxy S
Heb de firmware met Odin van 2.3.6 naar 2.2.1 stock en 2.3.3 gedaan, geen succes.
Heeft er iemand nog een sugestie?
Nieuwe sim aanvragen! Lees op forum van bellen com dan meer mensen problemen hebben met kruidvat sims die niet werken in een Galaxy S. Of maar een ander prepaid kopen :-)