Ik ben er even tussenuit geweest wat betreft custom roms. Heb een Galaxy S i9000 met daarop stock 2.3.6. (telefoon van vriendin) Nu zelf in het bezit van een Note met custom rom. Ik weet dat het daar wat omslachtiger lag wat betreft brick-kernels enzo)
Maar bij de galaxy s kan ik toch gewoon een CWM kernel flashen zoals Semaphore_2.5.0.taren daarna naar elke willekeurige custom rom zoals AOSP of Touchwiz roms?
Bewerkt (24 april 2013 16:10)
Even snel vraagje. Daarna mag slotje erop Ik ben er even tussenuit geweest wat betreft custom roms. Heb een Galaxy S i9000 met daarop stock 2.3.6. (telefoon van vriendin) Nu zelf in het bezit van een Note met custom rom. Ik weet dat het daar wat omslachtiger lag wat betreft brick-kernels enzo) Maar bij de galaxy s kan ik toch gewoon een CWM kernel flashen zoals [I]Semaphore_2.5.0.tar [/I]en daarna naar elke willekeurige custom rom zoals AOSP of Touchwiz roms?
Even snel vraagje. Daarna mag slotje erop
Ik ben er even tussenuit geweest wat betreft custom roms.
Heb een Galaxy S i9000 met daarop stock 2.3.6. (telefoon van vriendin)
Nu zelf in het bezit van een Note met custom rom. Ik weet dat het daar wat omslachtiger lag wat betreft brick-kernels enzo)
Maar bij de galaxy s kan ik toch gewoon een CWM kernel flashen zoals Semaphore_2.5.0.taren daarna naar elke willekeurige custom rom zoals AOSP of Touchwiz roms?