Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je vertelt welke ROM op je toestel staat, zal ik een kernel om te rooten hier voor je neerzetten. [I][SIZE=2]Je ROM kun je vinden bij 'Instellingen' -> helemaal naar onderen naar 'deze telefoon' en daar weer onderaan staat welke ROM je hebt.[/SIZE][/I] Makker
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Ik gebruik ook AdFree, maar in sommige apps (Mindfeud, wordfeud en ruzzle), staat na update van AdFree nog reclame, doe ik dan iets fout? Toestel is geroot
Papa-tje
Ik denk dat je de kernelversie bedoeld, die is:
2.6.35.7-i9000xwjw5-cl1045879dpi@dell141 #2
pascal5907;382038
@papa-tje maak een eigen topic aan s.v.p anders wordt het zo rommelig.
[QUOTE=Papa-tje;382036]Ik gebruik ook AdFree, maar in sommige apps (Mindfeud, wordfeud en ruzzle), staat na update van AdFree nog reclame, doe ik dan iets fout? Toestel is geroot[/QUOTE] Niet alle ads kunnen geblokkeerd worden.
[QUOTE=Papa-tje;382036]Ik gebruik ook AdFree, maar in sommige apps (Mindfeud, wordfeud en ruzzle), staat na update van AdFree nog reclame, doe ik dan iets fout? Toestel is geroot[/QUOTE] [QUOTE=Bodie;382126]Niet alle ads kunnen geblokkeerd worden.[/QUOTE] Ik denk dat zij de pop-up ads bedoelt? Zelf erger ik me hier niet aan, en ook op mijn S1,S2 had ik daar nog last van. De rest van de ads zijn bij mij wel weg. Gebruikte er ook nog een andere app voor, zat volgensmij in ROM TOOLBOX PRO. Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
[QUOTE=pascal5907;382038]Ik denk dat je de kernelversie bedoeld, die is: 2.6.35.7-i9000xwjw5-cl1045879dpi@dell141 #2[/QUOTE] Dat is de kernel die er nu opstaat. Graag even de informatie van de laatste drie andere regels van je telefoon (Android versie, Baseband en Buildnummer), dan weet ik genoeg. Makker
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
hmzz hier eigenlijk hetzelfde `probleem` ik wil de s1 van mijn zoon rooten ivm de hindelijke reclames ik heb uiteraard al wat rondgeken op het forum en de Howto gevonden. ik heb alleen nog mijn vraagtekens bij de benodigde `software` mijn info: pda i9000XWJW5 phone: i9000XXJW$ csc: i9000XENJV6 kernel:2.6.35.7-i9000XWJW5-cl1045879 Gingerbread.XWJW5 het JW5 gedeelte kan volgens mij voor problemen zorgen?? (gepikt uit de Howto: - Voor JW5 is er maar 1 mogelijkheid voor nu en dat is via dit bestand van de semaphore [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Kernel"]Kernel[/URL]: [URL="https://dl.dropbox.com/u/23754624/Samsung%20Galaxy%20S/Semaphore_2.7.4.tar"]https://dl.dropbox.com/u/23754624/Sa...hore_2.7.4.tar[/URL] ) Oke, veel gelezen inmiddels en toch de stoute schoenen aangetrokken, en jawel, gelukt !! THX Google ;) (en androidwqorld en XDA.. ;) )
Makker;382148
Dat is de kernel die er nu opstaat. Graag even de informatie van de laatste drie andere regels van je telefoon (Android versie, Baseband en Buildnummer), dan weet ik genoeg.
Makker
Hoi,
Ik wil mijn galaxy s gaan rooten voor de app: AdFree, zodat ik geen reclames meer krijg in mijn apps.
Kan dat zonder dat ik een andere rom moet instellen ofzo? Ik wil alles houden zoals het nu is, behalve dat ik die app erin kan zetten.
Bedankt alvast!