Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
pbecks1963;395540
…Ik vroeg me ook af of de SGS nog leeft op dit forum (of dat iedereen het ratje/ratborg achterna is gelopen) :-) …
hoi.
ik moet eerlijk zeggen ben meer bij de s3 aan het kijken tot nu toe dat ik er zelf een heb maar nog steeds stock.
wil er nog niet aan om hem te flashen.
daar in tegen ben wel met mijn s1 bezig elke keer nieuwe rom op te zetten.
en ja volg het van ubuntu zeker.vond een stuk op xda erover Ubuntu Developer Preview for Galaxy S.en geflash natuurlijk.
maar pbecks1963 supernexus heb ik nog niet getest.
is het een aanrader om hem te flashen?
grtn vedici
Ik gebruik mijn sgs 1 ook nog voor roms te proberen. Mijn note heb ik gewoon orgineel, werkt zo ook prima naar mijn zin.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
vedici;395886
en ja volg het van ubuntu zeker.vond een stuk op xda erover Ubuntu Developer Preview for Galaxy S.is het een aanrader om hem te flashen?
grtn vedici
SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom
pbecks1963 ik bedoelde de supernexus is het een aanrader?
sorry kwam denk ik verkeerd over met ubuntu,
grtz
Supernexus build 3 is de beste jb rom van het moment.
SGS3/SGS5plus/Tab4
Wat is er dan beter aan die rom? In vergelijking met bv CM 10.1.
Bodie;397033
Wat is er dan beter aan die rom? In vergelijking met bv CM 10.1.
SGS3/SGS5plus/Tab4
Hier is de SGS nog steeds mijn main toestel. Draai nu al een paar maanden de Mackay Rom welke erg goede ondersteuning krijgt. Stabiel en snel.
Kan jij de Mackay en Supernexus rom met elkaar vergelijken pbecks1963? Ik heb zelf nog nooit de Supernexus gedraaid.
Hallo luitjes,
Erg lang geleden dat ik op AW wat heb gepost. Ik mis jullie een beetje (vandaar dit berichtje). Ik zit nu al langere tijd veel op xda en daar zijn 2 zaken die me erg boeien:
De SuperNexus rom van “aways” (erg goede android 4.2.2 rom)
Ubuntu Touch voor SGS (het zit er aan te komen, maar ze hebben nog grote problemen met de ril, bellen/data/touch/sound)
Enfin.. Ik vroeg me ook af of de SGS nog leeft op dit forum (of dat iedereen het ratje/ratborg achterna is gelopen) :-)
Groetjes! Patrick
SGS3/SGS5plus/Tab4