Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 14:05

Hoi ik heb een sgs i9000 geroot , en met stock rom (oiriginele rom toch). Ik heb de handleiding van ratje gelezen. en een nandroid back up (back up data. vanuit recovery gedaan). Ik heb een ics (dat ) en vanuit het overzicht hiet op androidworld, gedownload, kan ik deze nu gelijk over mijn 2.3.6 flashen , of moet ik eerst alles wipen? blijft mijn nandroid back up nog wel staan ?.. moet ik verder ergens nog op letten? moet ik na het flashen een restore data doen of juist niet ??? en moet het ics.zipbestand en gapps.zip bestand op de externe of interne sd staan ( nog specifiek waar en hoe ?) ps ik heb ook de jelly bean versie gedownload , kan ik beter eersts de ics doen en later de jelly bean , of zijn ze beide stabiel/goed? sorry van de vele vrage , maar wil het graag in 1 maal goed doen, cker zonder het toestel te bricken. Hoelang duurt het ongeveer voordat hij klaar is na de 1e hij reboot (er staat heel lang in de tutorial).

Bewerkt (21 mei 2013 14:31)
carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 17:14

ff een update, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de boel geupadate naar ics cayagenmod……ben benieuwd hij is nu aan het opstarten……een geeft instalatie wizzard is gestopt…… en nu ??…..ik heb via download odin een rom erop proberen te zetten die ik ook op mn vrouw haar telefoon had maar hij blijft opstarten nu ……….help??

———- Update van bericht ———-

ik kan nog wel in download mode en recovery mode komen maar nu moet ik wel de goede rom hebben om erop te zetten ………ik heb de volgende root op mijn 2.3.6 versie (CF-Root-XX_OXA_JVT-v4.3-CWM3RFS) , wat kan ik nu het beste doen?? moet ik nu ook weer nieuwe root instaleren of blijft die erop staan ? en welke rom erop whheeellllpppppp

Bewerkt (21 mei 2013 14:32)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 11 april 2013
  • 19:10

Als die Odin flash goed lukt, heb je geen root-rechten meer, en moet je als je dat wilt, weer die CF kernel eroverheen flashen.
En voor wat betreft de juiste 2.3.6 rom, zoek simpelweg naar degene die je had.
Maar als je een nandroid backup hebt, kun je die dan niet ‘restoren’ in recovery mode?

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 19:23

nee ik kon hem niet restoren….. i khad hem 2 dagen geleden geroot, verder was het een noormale versie rom, toen wilde ik vandaag ics erop gooien hij pakte alles uit en toen b;ijf hij hangen op een blauw rond cyonmodscherm…. toen heb ik hem in recovery gekregen een via odin de rom van mn vrouw erop probren te doen, ook zonder succes….dus ik moet nu eerst via odin de cf root ding (CF-root-XX_OXA_JVT-v4.3-CWM3RFS) er weer op doen van 2 dagen geleden dan , welke rom ???

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 11 april 2013
  • 19:56

Het kan gebeuren dat als je een ICS rom erop zet, het toestel de 1ste keer in een bootloop komt. Als het toestel dus lang blijft hangen, batterij eruit halen, toestel opnieuw in de recovery modus opstarten en de “zip” nogmaals installeren. Meestal is dan het probleem over en start het toestel door. ps. Waarom niet in het Galaxy S1 topic gevraagd ???

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 20:06

update , via odin heb ik cf root erin gegooid, nogmaals nu kan ik via recovery bij de sd kaart komen, dus ik denk de rom staat er nog op… die aan geklikt , geinstaleerd hij startte op , en wat denk je 4.2.2 was geinstaleerd , cyanogen mod staat er op.. nu moet ik nog ff gapps instaleren… wel zal al mijn gegevens weg……maar de foon werkt ik heb wel een nandroid back up en titanium back up gemaakt. ik weet niet wat ik nu eerst moet doen play store ter info ik draai nu op :" android 4.2.2 , cayonmod versie 10.1.20130410 nightly-galaxysmtd, kan ik nu gewoon gapps instaleren voor google play store , deze stond ook nog in mn mapje in het geheuegn

———- Update van bericht ———-

ps ik ben ook al mn adressen enzo kwijt die stonden wel op mn sim kaart,, ff uitzoeken hoe 4.2.2 werkt.. ben al blij dat hij nog opstart … pfff gapps geinstaleerd van sd kaart en foon loopt weer vast……….pffff geeft aan instalatie wizzard gestopt….denk dat bij gapps het probleem zit dus nu weer alles opnieuw instaleren ????? hety gekke is , ik zie wel tijd datum wifi verbinding etc wat nu te doen ???? ik kan wel bij instellingen enzo komen maar er als ik terug wil naar hoofd scherm komt er instalatiewizzard is gestopt, rolgordijn werkt wel en de functies die er bij horen ????

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 20:45

Na mn probleem op veerkerde forum had geplaatst galaxy ipv sg1 hier dan een nieuwe poging. Na een install van 4.2.2 cyonmod krijg ik de melding : instalatie wizzard gestopt. Ik had eerst ics zonder gapps geinstaleerd (na 2 keer opnieuw werkte het. daarna he ik de gapps vanuit recovery geinstaleerd en sindsdien heb ik die melding instalatie wizzard gestopt.. verder kan ik wel bij het rolgordijn komen, maakt wifi etc verbinding kan ik ook beginscherm ontgrendelen alleen op hoofdscherm staat weer instalatiewizzars gestopt? wat kan ik nu doen,, ligt aan de gapps denk ik ps moot ik de root er op nieuw opzetten ?

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 11 april 2013
  • 21:07

Deze custom rom is net als verreweg de meeste andere custom roms al met roottoegang.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 21:17

Maar hoe krijg ik die melding (instalatie wizzard gestopt) weg, ??? of moet ik hem helemaal opnieuw instaleren en dan zonder gapps ? en kan ik dan wel op andere manier play store erop krijgen

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 11 april 2013
  • 21:25

Ik weet niet welke handleiding je hebt gevolgd ? Heb je wel de wipes gedaan ?? Zoals onder punt 4 staat aangegeven ?? CyanogenMod 10.1 for Samsung Galaxy S - xda-developers

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.