Ik had een vraagje, is het mogelijk om als ik een wallpaper instel als mijn achtergrond deze mee te laten bewegen i.p.v hij een vast punt heeft? Ik weet dat ik op CM10.0 deze functie wel had (standaart geïntegreerd)
M.v.g.
EDIT: ik zag dat ik hem verkeerd POST ik moet hem op CM10 topic plaatsen, Lekker handig … Sorry voor 't verkeerd posten. <- Hoop dat ik wel reactie kan/mag krijgen.
Bewerkt (28 april 2013 18:58)
Hee een goede avond, Ik had een vraagje, is het mogelijk om als ik een wallpaper instel als mijn achtergrond deze mee te laten bewegen i.p.v hij een vast punt heeft? Ik weet dat ik op CM10.0 deze functie wel had (standaart geïntegreerd) M.v.g. EDIT: ik zag dat ik hem verkeerd POST ik moet hem op CM10 topic plaatsen, Lekker handig ... Sorry voor 't verkeerd posten. <- Hoop dat ik wel reactie kan/mag krijgen.
Hee een goede avond,
Ik had een vraagje, is het mogelijk om als ik een wallpaper instel als mijn achtergrond deze mee te laten bewegen i.p.v hij een vast punt heeft? Ik weet dat ik op CM10.0 deze functie wel had (standaart geïntegreerd)
M.v.g.
EDIT: ik zag dat ik hem verkeerd POST ik moet hem op CM10 topic plaatsen, Lekker handig … Sorry voor 't verkeerd posten. <- Hoop dat ik wel reactie kan/mag krijgen.