Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lady1980

Lady1980

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 08:19

Hallo, ik ben hier nieuw en ik hoop dus dat ik hier goed zit met mijn vraag. Ik heb een Samsung Galaxy S en sinds dit weekend laat mijn galerij 3 of 4x dezelfde foto's zien. In mijn bestanden bij DCIM staan de foto's wel gewoon 1x opgeslagen. In dit topic http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/9493-2-3-soms-4-zelfde-foto-s-galerij.html las ik al een trucje om de telefoon opnieuw op te starten zonder sd-card, maar helaas…werkt niet bij mij.
Ik kan de foto's ook niet verwijderen, want de foto's bestaan simpelweg niet en de kans dat ik het origineel verwijder is groot.

Ik heb net 1 maand een nieuwe telefoon. HIervoor had ik de Samsung Galaxy en hiermee begonnen toen ook mijn problemen, wat zich resulteerde in dubbele contacten, vastslaan van het beeldscherm, ineens waren al mijn foto's van de sd-card gewist en die heb ik ook nooit meer terug kunnen vinden. Ik dacht dat het aan de telefoon lag, aan het software. Misschien een keer te hard laten vallen (nu gebeurd dit niet vaak). Maar nu het op mijn nieuwe telefoon (wel zelfde sd-card) begint, word ik toch weer angstig.

Ik heb dit weekend wel staan springen op een rockfestival, maar mijn telefoon zat netjes vast in een klein tasje. Bij thuiskomst zat de sd-card los en vanaf toen stonden alle foto's ineens dubbel, 3 of 4 keer in beeld.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, waar dit aan ligt en wat ik moet doen?

tim_

tim_

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 09:14

het je al eens met een andere app geprobeerd zoals quickpic?

Lady1980

Lady1980

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 09:42

tim_
het je al eens met een andere app geprobeerd zoals quickpic?

uche…app?? Galerij is toch geen app? Sorry je hebt echt met een leek te maken..
Ik snap net hoe ik mijn foto's moet opslaan op mijn sd-card, dus ik snap niet wat je bedoelt met andere app

tim_

tim_

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 23:46

galerij is wel een app, welliswaar een standaardapp die je niet kan verwijderen

probeer dus quickpic even
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alensw.PicFolder&feature=nav_result#?t=W251bGwsMSwxLDMsImNvbS5hbGVuc3cuUGljRm9sZGVyIl0.

Lady1980

Lady1980

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 16:16

Ik heb ondertussen de foto's op mijn computer gezet, van mijn telefoon afgehaald en weer terug gezet. Hij laat ze nu wel weer goed zien. Geen idee hoe het nu kwam. Ook met nieuwe foto's doet hij ineens raar.

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 19:07

Heb het ook gehad, maar het is al weer een tijdje geleden. Het was volgens mij een kwestie van cache en thumbnails verwijderen en opnieuw opstarten.

Lady1980

Lady1980

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 08:37

eejeewee
Heb het ook gehad, maar het is al weer een tijdje geleden. Het was volgens mij een kwestie van cache en thumbnails verwijderen en opnieuw opstarten.

Die 2 woorden zeggen mij helemaal nietszo knap ben ik met digitale dingen….

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.