Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

joey.S

joey.S

  • Lid sinds 24 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 juni 2013
  • 23:00

Hallo,

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Ik heb zojuist mijn Samsung Galaxy S i9000 gereset, omdat er steeds een melding kwam waarin stond dat er een applicatie onverwacht gestopt is. Dus heb mijn mobiel gereset en alles doet het weer. Maar nu ging ik weer naar de market om wat te downloaden, maar als ik dan op downloaden klik staat er dit: ‘'Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw.’'. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ook had ik vóór de reset ‘'Whatsapp’', maar die kan ik nu nergens meer vinden in de market. Hoe kan dat?

MVG,
Joey

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 24 juni 2013
  • 23:05

Moderator
Geen algemene vraag, verplaatst naar correcte forum: Samsung Galaxy S.


Je zou kunnen proberen de gegevens van de downloadbeheerder te wissen:
Instellingen>apps>alles daar download beheer zoeken en gegevens wissen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

GirlKillu

GirlKillu

  • Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • #3
  • 25 juni 2013
  • 09:23

Heb je een reset uitgevoerd via het instellingen menu?
Je kan best de caches eens leegmaken ja, maar dit gaat het vlotste via Recovery mode:
Toestel uitschakelen, Volume UP + Home + Power tesamen indrukken, als er beeld verschijnt laat je de Power los. Komt recovery menu mag je alles loslaten.
Hier kan je dan “wipe cache” kiezen (navigeren met volume toetsen, selecteren met power knop) en ook onder advanced, dalvik cache clearen.

Wat je ook kan proberen is een echte harde reset (via instellingen is een factory reset):
Ga naar “telefoon” (Dialer) en toets volgende combinatie in: *2767*3855#
Je telefoon gaat nu een volledige reset uitvoeren. Hiermee ben je dus alles kwijt en neem je best eerst een backup.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.