Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

axeljacobs

axeljacobs

• Lid sinds 01 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2013
  • 10:06

Hi,

Ik heb een samsung galaxy s en heb onlangs een update van gingerbread naar jelly bean gedaan. Niets dan problemen tot nu toe!

Ik kan geen apps installeren. Ik krijg de foutmelding dat de normale installatiemap niet beschikbaar is.
Ik kan geen mobiele data downloaden. Wifi werkt wel. Als ik mobiele data wil instellen valt mijn connectie met het netwerk uit en kan ik niet meet telefoneren.
Mijn intern geheugen (2gig) is plotseling vol. Nogthans nauwelijks apps geïnstalleerd. Heb nu enkele apps zoals facebook en kindle gedeleted om mijn telefoon aan de praat te houden.

Kan iemand mij helpen?

tnx

Axel

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 1 juli 2013
  • 10:16

heb je een factory reset gedaan na de update?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 juli 2013
  • 10:31

Moderator

Geen algemene vraag over het Android OS, maar een hele specifieke voor de Samsung Galaxy S. Topic verplaatst naar het juiste forum

Jelly Bean is niet officieel uitgekomen voor de Samsung Galaxy S, dus elke firmware die je pakt is een experimenteel stukje software gemaakt door een groep hobbyisten. Maar niks denigrerend daarover want vaak zijn deze tot heel veel in staat. Maar besef je dus wel dat hier vaak fouten in zitten.

De problemen die jij beschrijft klinkt, zoals hier boven ook wordt aangekaard, door het niet resetten na een grote update (een grotere update van Gingerbread naar Jelly Bean bestaat bijna niet). Als na een reset de problemen blijven bestaan zou ik de firmware nogmaals installeren, welke je dan ook hebt gebruikt (want dat geef je niet aan). Indien de problemen aanhouden zou ik een andere Jelly Bean ROM proberen, of een ICS ROM pakken welke vaak net iets stabieler zijn.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.