Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

boeykenk

boeykenk

• Lid sinds 30 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 10:43

Hoi,

Sedert 2 weken heb ik het probleem dat de batterij van mijn SGS plots heel snel leeg is. Soms gaat het goed, en dan zie ik de batterij heel snel trekken. Ik heb mijn SGS opnieuw naar factory settings teruggezet, mijn apps opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.

Deze ochtend merkte ik dat mijn batterij opnieuw leeg aan het trekken was. Ik heb mijn SGS dan uitgeschakeld. Toen ik hem opnieuw aanzette, was de batterij bijna volledig leeg. Dus zelfs uitgeschakeld werd mijn batterij leeg gezogen. Ik veronderstel dat dit geen software probleem zal zijn. Tijdens het leeg trekken, voel ik ook dat de SGS warmer wordt. Vooral aan de bovenkant terwijl de batterij onderaan zit.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Is het een software of een hardware probleem?
Is het mijn batterij die kapot is? Of is het een circuit in de SGS zelf?
Ben ik toe aan een nieuwe smartphone of volstaat een nieuwe batterij?

Alle suggesties zijn welkom.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 8 juli 2013
  • 13:16

Haal de accu er even uit en kijk of hij bol staat. Je kunt dit controleren door hem op een tafel proberen te tollen. Als hij enigssinds bol staat zal hij blijven tollen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

boeykenk

boeykenk

• Lid sinds 30 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 14:28

Sander_M
Haal de accu er even uit en kijk of hij bol staat. Je kunt dit controleren door hem op een tafel proberen te tollen. Als hij enigssinds bol staat zal hij blijven tollen.

Zopas gechecked. Batterij staat niet bol. Tijdens het opladen zopas werd mijn SGS behoorlijk warm. En zoals voorheen warmer aan de bovenkant dan aan de kant van de batterij. Het opladen verliep precies ook langzamer.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.