Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Op zoek naar Jip en Janneke handleiding om mijn I9000 naar Icecream Sandwich te updaten (incl goede root software en betrouwbare ROM) (4)

Raywoman

Raywoman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 17:06

Hallo allemaal. Wie kan mij helpen aan het volgende: Ik wil graag op mijn Samsung Galaxy S I9000, nog nooit versie update gehad, upgraden naar de Android versie 4.0 (of hoger), IceCream Sandwich. Heb al een beetje rondgekeken, maar ben toch huiverig om dit zelf te doen, daarvoor ben ik op zoek naar een Nederlandse handleiding die ECHT stap voor stap omschrijft wat de stappen zijn. Ook heb ik problemen met KIES die mijn telefoon niet herkend via een kabel en via WiFi kan ik geen backup maken, dus als iemand een link naar een werkende versie heeft, graag.

Hulp hierbij wordt erg gewaardeerd! Mijn telefoon is al 2.5 jaar oud, dus wat dat betreft durf ik het wel aan, mits ik eerst een backup kan maken.

Groetjes,
Raywoman

Bewerkt (9 juli 2013 17:59)
Fraxon

Fraxon

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 11 juli 2013
  • 00:08

Voor de duidelijkheid. Samsung Galaxy S heeft zijn laatste officiele update gehad en dat was 2.3.6
Alles hierboven is experimenteel en verwacht niet dat hij ineens sneller wordt. (waarschijnlijk zelfs wat langzamer, omdat 4.2.2 een zwaarder besturingssysteem is met meer functies.)

Wil je toch doorzetten, moet je eerst rondkijken wat je wilt hebben.

Pure snelheid of juist lange batterij. Veel poespas of weinig.
Persoonlijk lijkt het met niet slim om te updaten naar 4.0 of hoger als je niet precies weet wat je doet.
Wil je het toch proberen, zal ik een handleiding voor je maken.

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 11 juli 2013
  • 20:03

Kijk eens bij “Belangrijke topics” zou ik zeggen, als je er met die How-to's niet uit komt kan je beter je Galaxy S standaard laten…

Raywoman

Raywoman

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 15:49

Fraxon
Voor de duidelijkheid. Samsung Galaxy S heeft zijn laatste officiele update gehad en dat was 2.3.6
Alles hierboven is experimenteel en verwacht niet dat hij ineens sneller wordt. (waarschijnlijk zelfs wat langzamer, omdat 4.2.2 een zwaarder besturingssysteem is met meer functies.)

Wil je toch doorzetten, moet je eerst rondkijken wat je wilt hebben.

Pure snelheid of juist lange batterij. Veel poespas of weinig.
Persoonlijk lijkt het met niet slim om te updaten naar 4.0 of hoger als je niet precies weet wat je doet.
Wil je het toch proberen, zal ik een handleiding voor je maken.

Hoi Fraxon,

dat is aardig! Ik heb gewoon een aantal apps die alleen draaien op 4.0, dus daar ben ik naar op zoek. Dat de batterij langer meegaat is dan mooi meegenomen. Ik hoop dat het zo lukt.
Ik heb me wel aardig ingelezen, dus is ben niet helemaal blue en durf het wel aan om het zelf te doen, mits
ik mn telefoon gebackupped krijg (Samsung Kies die ik gedownload heb ziet mijn telefoon, maar ook weer niet, dwz hij herkent m, maar blijft daarna zoeken.),
en betrouwbare software op de pc en telefoon kan zetten.

Ik heb nu versie 2.2 op mijn telefoon, trouwens.

Hopelijk is dit voldoende info.

Groetjes,
Renée

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.