Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Activate

Activate

• Lid sinds 01 januari 2013
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 21:37

Mijn vrouw heeft dus een I9000 ik heb deze geupdate met Slimbean 4.1.2

Nu kan ze niet meet gebeld worden wel bellen maar niet zelf bellen??

Tevens kan ze het scherm niet meer openvegen, als ze op de aan/uit knop drukt gaat het toestel op standby, drukt ze hem opnieuw in dan krijgt ze direct het scherm??

Vegen staat wel ingeschakeld??

Ook krijgt ze geen melding van een whatsapp wel een geluidsmelding maar geen melding boven in beeld??

Beetje lastig als je het geluidje mist kan je dus allen door Whatsapp te controleren of er een bericht is??

Wat kan er vaut zijn?

Alvast bedankt!!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 juli 2013
  • 21:44

Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S forum

Misschien een stomme vraag, maar heb je na het installeren van een nieuwe ROM een fabrieksreset uitgevoerd?
Zo ja, dan misschien toch een andere ROM proberen dan Slim Bean, of deze even opnieuw installeren gevolgd door een reset.

Activate

Activate

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 22:42

nanders
Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S forum

Misschien een stomme vraag, maar heb je na het installeren van een nieuwe ROM een fabrieksreset uitgevoerd?
Zo ja, dan misschien toch een andere ROM proberen dan Slim Bean, of deze even opnieuw installeren gevolgd door een reset.

Nee heb geen fabrieks reset uitgevoerd

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 juli 2013
  • 23:48

Zo nee, dan is dat wel aan te raden.

Je moet je voorstellen dat een nieuwe ROM een ander besturingssysteem is, waarvoor je de oude resten van het vorige dient te verwijderen door een reset.

De noodzaak hiervan hangt een beetje af welke ROM je hiervoor hebt gedraaid, maar is sowieso aan te raden na elke ROM installatie.

Je dient dan wel alles opnieuw in te stellen, incl. Apps e.d.

Bewerkt (22 juli 2013 23:49)
Activate

Activate

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2013
  • 06:57

nanders
Zo nee, dan is dat wel aan te raden.

Je moet je voorstellen dat een nieuwe ROM een ander besturingssysteem is, waarvoor je de oude resten van het vorige dient te verwijderen door een reset.

De noodzaak hiervan hangt een beetje af welke ROM je hiervoor hebt gedraaid, maar is sowieso aan te raden na elke ROM installatie.

Je dient dan wel alles opnieuw in te stellen, incl. Apps e.d.

Dank je.

Ik hen een backup gemaakt met Titanium Pro kan ik deze na de reset weer gewoon terugzetten?

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 juli 2013
  • 07:13

Ja, de user apps, dus de apps die je zelf hebt geinstalleerd wel. Maar de system apps, de apps die met het systeem mee komen, raad ik niet aan om terug te zetten. Dit geeft wat vaker problemen. Je contactenlijst en smsjes e.d. dien je dan even apart te backuppen.

Als je helemaal zeker wilt zijn van je backup kopieer dan even je titanium backup folder naar je PC mocht er toch iets gebeuren met je USB opslag (kans bijna niet aanwezig op S1)

Activate

Activate

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2013
  • 20:19

Opstarten gaat beter nu allen nu een probleem om de backup terug te zetten.

Als ik TB opstart zegt hij ten eerste dat ik usb foutopsporing moet inschakelen onder apps deze staat er niet ergens anders heb ik hem wel aan staan vreemd..
Ik geef de backupmap aan bij instellingen, hij vind ook netjes de 34 backups in de map, ik druk op huidige map gebruiken, ik klik op het V teken rechtsboven en dan zegt hij dat de huidige backup map niet kan worden geopend??

Wat doe ik vaut??

Bedankt alvast!!!

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 23 juli 2013
  • 20:45

Usb foutopsporing staat niet tussen de apps maar ergens bij instellingen vh toestel. Weet alleen uit mn hoofd niet meer waar

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 23 juli 2013
  • 22:11

Is te vinden bij ontwikkelaars opties in de nieuwere versies van Android.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.