Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er zit een hele goede zoekfunctie op die in je agenda, contacten , mails enzo gaat zoeken.
Dat is mooi, maar waar zit ie dan? Mijn man heeft het toestel al in bezit, maar we komen er niet uit…
Is er al iemand die mij verder kan helpen????
Brigitte;26074
Dat is mooi, maar waar zit ie dan? Mijn man heeft het toestel al in bezit, maar we komen er niet uit…
weet iemand meschien hoe ik de app internet stopzetten kan downloaden???
en als ik in de market een app van MP3 heb gedownlaod zijn dan de mp3 die ik daadwerkelijk downlaod gratis, of gaat dat via je abbo en komt er een hoop geld bij?
pleas let me know
gr dagmar
Dje dekker;26418
en als ik in de market een app van MP3 heb gedownlaod zijn dan de mp3 die ik daadwerkelijk downlaod gratis, of gaat dat via je abbo en komt er een hoop geld bij?
pleas let me know
gr dagmar
Hmm, volgens mij hebben de laatste twee reacties niets met mijn vraag te maken.
Anyway… Als ik de menu-toets vasthoud, dan kom ik inderdaad in een balkje “snel zoeken” terecht. Als ik echter een zoekterm intikt, bv. kapper (omdat ik wil weten wanneer ik die afspraak heb gepland in mijn agenda), dan gaat ie zoeken op internet en niet lokaal. Moet ik soms iets instellen?
Brigitte;26441
Hmm, volgens mij hebben de laatste twee reacties niets met mijn vraag te maken.
Anyway… Als ik de menu-toets vasthoud, dan kom ik inderdaad in een balkje “snel zoeken” terecht. Als ik echter een zoekterm intikt, bv. kapper (omdat ik wil weten wanneer ik die afspraak heb gepland in mijn agenda), dan gaat ie zoeken op internet en niet lokaal. Moet ik soms iets instellen?
FrankH;26458
Als je je agenda opent dan staat er bovenin maand/week/dag/lijst
druk op lijst en hier kun je al je afspraken terug vinden.
bovenaan staat “tik om meer items te zoeken” tik je daarop dan ga je terug in je agenda.
onderaan staat hetzelfde tik je daarop dan ga je de vooruit in je agenda.
Ik overweeg de Galaxy S aan te schaffen, maar zit met één ding. Zit er een zoekfunctie op de telefoon? Ik gebruik 'm ook als agenda en vindt het vervelend dat ik door alle dagen moet scrollen als ik niet meer precies weet wanneer ik een afspraak heb gemaakt.
Misschien is er een app voor?