Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zelf heb nu CM10.1 en dus 4.2.2 Op zich loopt best lekker maar ja SGS 1 Is toch redelijk oud model en het hapert bij mij af en toe wel.
Ik draai al slimbean 4.2.2 en soms doet het toestel raar ja… ik wil dus na de laatste versie 8.0 toe, of misschien al 4.3 proberen. Echter wat is wijsheid, is 4.3 al stabiel genoeg?
4.3 is stabieler en sneller dan 4.2.2 bij mij. Ook een verbetering van de batterij. Slimbean 4.3 is nog beta, de cyanogenmod nightlies zijn stabiel genoeg. Ik zou daar mee beginnen.
Ik wacht dan denk ik nog even tot slimbean of http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1925195 wil ik misschien gaan testen.
Iemand al ervaring met 1 van deze 2?
SlimBean 4.3 is beta ontstegen en loopt lekker bij mij.
Wel jammer dat ik niets kan vinden over de instellingen en bijvoorbeeld niet weet hoe je SlimPie kan instellen.
We zoeken verder……..
Hallo allemaal,
Ik wil mijn ROM gaan flashen. Echter nu kan ik de laatste versie van 4.2.2 gaan gebruiken, maar 4.3 is ook al uit.
Wat raden jullie aan om te gaan draaien op de SGS1? En zal 4.3 soepel draaien op de SGS1?
Ik hoor het van jullie!
Groet,
Roel