Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De afbeelding is helaas niet te zien
Wat is het wat je gaat kopen?
Ik ben op zoek naar een autolader voor de telefoon.
Dat is wel nodig als je een rit maakt en de navigatie wil gebruiken.
De batterij gaat dan sneller leeg.
Ook als ik op vakantie ga en dan mijn telefoon gebruik in de auto is het makkelijk.
Iemand die weet welke ik moet gebruiken?
Of tips waar ze deze verkopen?
Groetjes
Het is een antislip houder met usb en sd kaartjes lezer(heb de link even aangepast)
Oke wat goed.
Gister nadat ik mijn post had geplaatst heb ik een autolader besteld met een carkit. het was niet duur en vanmorgen voor 09.00 uur had ik hem in huis!
Straks even uitproberen
Er is blijkbaar een soort oplaad-bureau-dok voor de telefoon gemaakt,
zie foto
http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/uploads/2010/03/samsunggalaxys2.jpg
weet iemand waar deze te koop is ??
Die foto herken ik niet maar een soortgelijk product is te vinden hier bij PDAshop.nl
Brando Anti-Slip Houder met Cardreader en Laadfunctie - PDAshop.nl
Alstublieft!
Vandaag lange tijd op zoek geweest naar een hoesje voor de Galaxy I9000 en een shop gevonden die zeer goedkoop accessoires heeft. Kon op internet verder nog niet veel shops vinden. Wel wat gevonden maar allemaal erg duur. Bij deze hoesje voor 7 euro, silicone beschermhoes 6 euro, etc. i9000 | Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending Weet niet wat de kwaliteit van het spul is maar heb er net wat dingen besteld.
@ googleguy,
Ik heb dat hoesje ook. Bevalt me prima. Telefoon mag echter wel iets meer klemmen in het hoesje. Voor de rest perfect.
Gewoon een tip! Maar hier heb ik HEEL goedkoop mijn accessoires vandaan!
Ebay.com! Echt waar, heel goed koop en binnen 2 dagen waren mijn spullen geleverd!
16gb sdkaart voor €35! €38 met verzendkosten! Zondag besteld dinsdag in huis!
En nog meer dingen maar dat zie je vanzelf wel hoe veel keus er is voor SGS.
Enjy!
Samsung i9000 Galaxy S oplader - Telefoonlader.nl
misschien is dit wat
Wie heeft er mooie accesoires voor zn Galaxy S?
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ik ben zelf op zoek naar een mooi leren hoesje voor mn telefoon, aangezien ik er nog 2 jaar mee moet doen en ik krassen haat. Ik wil hem graag netjes houden
Deze maar eens bestellen voor op het bureau (antislip houder van Brando) :
En jullie?
:eek: