Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
kijk hier even.
het meeste is volgens mij in het engels even vertalen met google.
Voor de Galaxy S is Gingerbread (2.3.6) de laatste officiele firmware van Samsung. Upgraden naar hogere android versie betekent flashen van custom rom, wat niet via Kies kan. Je zult het toestel moeten rooten en vervolgens via een custom recovery programma als CWM een passende ROM installeren.
Je moet maar eens snuffelen op het forum wat/hoe rooten inhoudt/gaat en of dat iets is waar je aan durft te beginnen. Het brengt altijd een risico met zich mee. Bovenaan in het Galaxy S deel van het forum staan links naar allerlei how-to's (Link)
Daar het toestel toch al aardig oud is, zijn de vele sites met instructies al redelijk gedateerd, maar er is genoeg te vinden als je googled op “i9000 4.3”. Je kunt via je browser de pagina's eventueel vertalen in het Nederlands. Verwacht niet dat je Galaxy S een snelheidsmonster wordt, daar zijn de specificaties van het toestel te beperkt voor…
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Hallo,
ik heb net mijn eerste android.
aangezien ik geen stukke android wil hebben , maar wel graag een kijkje neem in het systeem heb ik wat vraagjes:
@accoundtest: dit draadje gaat over de Galaxy S…
Op forum genoeg te vinden over rooten en aanverwante issues als garantie (zoekfunctie)
Je kunt in Wolfgang deel zoeken/nieuw topic maken.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Hi iedereen,
Ik vroeg me af hoe ik een nieuwe software op mijn telefoon kan zetten. Ik merk vooral dat op het besturingssysteem waar mijn Galaxy S nog mee werkt het vooral erg traag is en sommige apps zijn beperkt vergeleken met Jellybeans bijvoorbeeld. Nou heb ik al veel op internet gelezen dat dit via Odin moet of Samsung Kies maar het is mij nog een beetje onduidelijk (mijn engels is niet zo denderend:/). Kan iemand mij in simpele stappen uitleggen hoe ik mijn telefoon van Android Gingerbread naar Jellybeans of Kit Kat kan upgraden? Waar kan ik bijvoorbeeld Odin downloaden, want heb begrepen dat er verschillende soorten zijn en welke programma's moet ik nog meer downloaden?
Alvast bedankt!