Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is het niet zo dat je de betreffende pijl in de richting van de pijl moet schuiven?
gewoon de pijl naar rechts trekken met je vinger en je kan beantwoorden.
Toch wel enigszins grappig dat de basisfunctie van een telefoon, bellen dus, behoorlijk onduidelijk kan zijn. Bij mijn Legend moet ik het scherm naar beneden schuiven om een gesprek aan te nemen, of naar boven om te weigeren.
Inderdaad, de groene pijl naar rechts schuiven. Je moet er maar opkomen. Dank voor jullie reactie.
ludoke;34071
misschien even nadenken?
Tuurlijk zijn we hier om elkaar te helpen maar het zou toch wel verdomde handig zijn als op zijn minst de handleiding eens wordt doorgenomen.
Groeten…
Kwabbernoot;34089
Tuurlijk zijn we hier om elkaar te helpen maar het zou toch wel verdomde handig zijn als op zijn minst de handleiding eens wordt doorgenomen.
Groeten…
Of gewoon alles eens proberen kan ook natuurlijk
Ik heb sinds vanmiddag de Galaxy S. Prachtig toestel en je kunt er zelfs mee bellen, alleen ……hoe neem je een gesprek aan.
Als er een gesprek binnenkomt, gaat het toestel over, aan de linkerkant verschijnt een naar rechts gerichte groene pijl, en aan de rechterkant een rode naar links gerichte pijl. Als ik op de pijlen druk gebeurt er niets, ook niet als ik op één van de andere toetsen druk.
Ook heb ik de mogelijkheid om het gesprek te weigeren met een bericht.
Maar dat wil ik dus niet, ik wil het gesprek gewoon aannemen.:cry:
Volgens de handleiding zou ik op het scherm gewoon de keuze moeten hebben tussen “gesprek aannemen”en “gesprek weigeren”
Maar dat zie ik dus niet.
Moet ik nog ergens een instelling veranderen ??