Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Djaan

Djaan

• Lid sinds 12 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 07:44

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Diana en sinds een paar dagen helemaal in love met mijn eerste android! Samsung i9000.
Maar….hoe stom kan ik zijn? Heel stom!
teveel foute patroonpogingen en nu zit ik muurvast. Inloggen met gmail account werkt niet. Alle al hier gelezen opties over terugzetten naar fabrieksinstellingen werken niet op dit toestel.

Wie heeft dit probeem al eens op weten te lossen voor de i9000?

Gr. Diana

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 12:26

Hoi Diana,

Ik lees in de NL handleiding dat wanneer de telefoon helemaal vast zit je 8 - 10 seconden de aan/uit knop ingedrukt moet houden. Kom je wel verder in je telefoon dan kom je hier bij de fabrieks reset en moet je dus weer helemaal opnieuw inrichten: Instellingen → Privacy →
Standaardgegevens herstellen → Telefoon opnieuw instellen
→ Alles wissen.

Succes ermee!

Bloesum

Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 14:04

Ik kwam hier nog een lijst met tips tegen.

Djaan

Djaan

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 22:37

Bloesum;32880
Hoi Diana,

Ik lees in de NL handleiding dat wanneer de telefoon helemaal vast zit je 8 - 10 seconden de aan/uit knop ingedrukt moet houden. Kom je wel verder in je telefoon dan kom je hier bij de fabrieks reset en moet je dus weer helemaal opnieuw inrichten: Instellingen → Privacy →
Standaardgegevens herstellen → Telefoon opnieuw instellen
→ Alles wissen.

Succes ermee!

Bloesum

Dank je voor je reactie. Bovenstaande is als je een “vastloper” hebt in het systeem, dus als tie blijft hangen of zo. Helaas kom ik niet eens in het systeem het enige wat ik kan invullen is Gmail account gegevens en die pakt ie niet.
Morgen maar eens gaan bellen met de Samsung en hopen dat ze een oplossing hebben zonder dat ik naar ze toe hoef te reizen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Groetjes Diana

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
Djaan

Djaan

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 13:28

update!
gesproken met iemand van Samsung. Die gaven me twee nummers die ik moest intoetsen en dan op de groene “bel” knop drukken. Belachelijk want ik kan helemaal nergens een nummer en een bel knop indrukken.
Doorverwezen naar de service desk van samsung (in een vodafone winkel in de buurt gelukkig).
Daar hadden ze gister de software ontvangen en de betreffende medewerker zou dat er wel even opzetten. Na 3 mislukte pogingen een gejuichje achter de counter, maar helaas van korte duur. Software stond er op maar mijn toestel ging met geen mogelijkheid meer aan!
Lekker dan!
Opgestuurd naar Samsung. Twee weken kwijt!

Het is vrijdag de 13 want bij thuiskomst bleek ook mijn PC naar de vaantjes en die moet ik zo wegbrengen.

Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 13:43

Djaan;33186
teveel foute patroonpogingen en nu zit ik muurvast.

Wat een horror verhaal! Hoe vaak heb je geprobeerd een patroon in te geven? Dit toestel blijft dus voortaan echt uit de handen van mijn kinderen!

Bloesum

Djaan

Djaan

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 17:23

Nha…..best wel vaak hoor, maar ik was het gewoon helemaal kwijt. En vooraf komt er nog een moment dat je anders kunt inloggen. En toen had ik gewoon WIJS moeten wezen en de code moeten wijzigen, maar goed, je bent aan het spelen en denkt dat alles goed komt.

Als ik mijn toestel terug heb gaat er geen patroon meer op!!

Djaan

Djaan

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2010
  • 18:43

laatste nieuws :-)
Om half 4 belde er iemand van het service center om te vertellen dat mijn telefoon klaar lag en in orde was.
Het bleek dat het juist bij dit toestel net even anders ging dan bij andere adroids die gereset moesten worden. Deze moet twee keer achter elkaar ;-) Omdat het voor hem het eerste i9000 toestel was wat terugkwam wist hij dit nog niet en kwam hij daar pas vanmiddag achter :-s

Ik vond het allang best, ik kon 'm wel zoenen!! (wat ik overigens niet gedaan heb). Vanavond en morgen ga ik weer spelen met mijn i9000 en lekker zoeken naar leuke apps!! En GEEN ontgrendelingspatroon meer!

Succath

Succath

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:41

ik snap de frustratie die je hebt gehad,

Maar zo`n paroon is wel erg handig. mensen kunnen niet zo maar in je telefoon komen zonder dat jij het wilt. en dat is in sommige gevallen toch echt wel een plus punt imo.

tevens lijkt het me niet echt heel moeilijk om een patroon te onthouden als je het eenmaal goed ingesteld hebt. (dus rustig op je gemak zonder spelen)

anyway succes

Galaxysss

Galaxysss

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 december 2010
  • 13:07

Toch raar dat we gewoon niet ons google account kunnen invullen. Waarom zet samsung uberhaupt zo'n beveiliging erop! Ik zit met hetzelfde probleem ga vanmiddag naar de vodafone winkel en hoop dat ze me kunnen helpen!

Bewerkt (24 december 2010 13:07)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.