Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Moet je ff kijken op ebay. En dan zoeken op “black hard skin case samsung galaxy”
Mooi soort van harde siliconen/ plastic beschermding die je om de achterkant van je telefoon doet.
Paar euro, gratis verzending, extra grip dus gok kun je altijd nemen
Ik zelf heb er goede ervaring met brand-shop hier hebben ze vrijwel alle accessoires die er zijn. Ook id zon hardcase aangeschaft die met name de achterkant en de randen beschermd en daarnaast nog een screenprotector erop!
screen protector is niet echt nodig vind ik omdat het scherm toch bijna niet te bekrassen is maar heb voor de zeker heid gewoon een hoesje gekocht om hem in te doen.
Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending | Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending
cornekleyer;34610Nice, ik zou ook ff wachten op CaseMate en Otterbox, doe ik ook met de Desire.
Ik zelf heb er goede ervaring met shop.brand.com hier hebben ze vrijwel alle accessoires die er zijn. Ook id zon hardcase aangeschaft die met name de achterkant en de randen beschermd en daarnaast nog een screenprotector erop!
ik heb zelf een etui-tje (merk Kursell / KPN shop). Zwart leer zachte binnenzijde. Mooi compact en biedt m.i. voldoende bescherming
Wie weet er een goede en betrouwbare site voor leuke silicone of hard cases met kleurtjes en afbeeldingen erop?
Of zijn er nog alleen maar die hoesjes in één kleur?
ik weet niet of mensen ervaring hebben met GSMweb.
maar kijk hier anders eens Case-Mate Barely There Cases
voor Samsung i9000 Galaxy S
iets meer dan een paar centen maar over CaseMate veel positive dingen gehoord
succes ess
Ik zocht meer iets met niet één kleur, maar met een afbeelding, bijv. met bloemetjes ofz
Maar toch bedankt!
Voor mijn pas gekochte galaxy S zoek ik nog een mooi hoesje. Wat voor hebben jullie aangeschaft of welke lijken jullie erg mooi?