Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JuanCarlos

JuanCarlos

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2010
  • 16:19

Je kent het wel, je laat je telefoon slingeren en een vriend pakt hem om even je filmpjes en/of foto's te bekijken. Op zich niet erg, maar soms zijn er filmpjes/foto's die je liever niet met anderen deelt. Alle filmpjes en foto's die in mijn galaxy s i9000 staan (in de tel en op op de card), worden automatich weergegeven in de gallerij.

Kan ik ervoor zorgen dat de content die ik prive wil houden niet in de gallerij komt te staan (maar wel gemakkelijk toegankelijk), en de andere content wel gewoon in de gallerij?

Ik hoor graag jullie reacties!

MVG JC

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 augustus 2010
  • 16:24

JuanCarlos;34759
Je kent het wel, je laat je telefoon slingeren en een vriend pakt hem om even je filmpjes en/of foto's te bekijken. Op zich niet erg, maar soms zijn er filmpjes/foto's die je liever niet met anderen deelt. Alle filmpjes en foto's die in mijn galaxy s i9000 staan (in de tel en op op de card), worden automatich weergegeven in de gallerij.

Kan ik ervoor zorgen dat de content die ik prive wil houden niet in de gallerij komt te staan (maar wel gemakkelijk toegankelijk), en de andere content wel gewoon in de gallerij?
Ik hoor graag jullie reacties!
MVG JC
Ik denk dat dit doet wat je wilt.

Gallery Private (Free) - Android app on AppBrain

JuanCarlos

JuanCarlos

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 09:54

hmmm.. heb ik geinstalleerd, werkte eerst wel. De aangevinkte bestanden stonden niet meer in de gallerij en wel in het private gedeelte, precies wat ik wilde! Nu doen de filmpjes het niet meer en zijn de foto's zwart…. Probleem… Iemand ideeen? Alvast bedankt!

JuanCarlos

JuanCarlos

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 15:07

Niemand ideeen? ben ik nou echt mijn foto's en filmpjes kwijt??

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 19 augustus 2010
  • 16:01

JuanCarlos;35020
Niemand ideeen? ben ik nou echt mijn foto's en filmpjes kwijt??
Nee, je bent die niet kwijt. Kan je eens op je sd kaart of je deze niet terugvindt onder een andere naam met een andere extensie ?
Dan kan je eens proberen om deze te hernoemen naar een jpg of wat het ook was en kan je deze misschien terug krijgen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.