Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 22:16

Ik heb momenteel een probleem met apps kopen op de android market.
ik zal de situatie effe uitleggen.

ik heb sinds 2 weken de samsung galaxy s. het is een goede en snelle telefoon waar ik blij mee ben.

nou heb ik een probleem met de android market. ik wou wat leuke apps kopen. maar dan moet je een creditcard hebben. nou heb ik geen visa creditcard, maar heb wel via 3cvash zoon digitale creditcard gekocht voor 20 euro. dan heb je dus een tijdelijke creditcard.

een google checkout account heb ik ook aangemaakt, kaartgegevens ingevoerd en was allemaal goed.

nou met mijn mobiel ingelogd op google checkout en was ook goed.

nou via de market wou ik de app ‘'talkbox’' kopen voor 1,60, maar lukte dus niet.

ik was ingelog, heb creditcard met crediet, maar hij gaf aan dat er een serverfout was opgetreden en ik het later moest proberen.

kaartgegevens had ik toen ook nog eens ingevuld bij google checkout, en als ik maar een getalletje wijzigde gaf die aan dat de kaart niet goed was, dus mijn creditcard gegevens klopte wel en bestaat dus ook (digitaal).

heb veel op internet gelezen, en kwam allemaal erop neer dat het klopte, ik deed het goed maar weet steeds nog niet waarom ik niks kan kopen.

Daarom ben ik dus uiteindelijk hier gekomen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

alvast bedankt

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:01

weet niemand dit hier ? ik zie hier een actief forum en steeds snel antwoorden op nieuwe topics, maar deze blijkbaar niet. dan ga ik wel eens langs bij een vodafone winkel

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:17

Ik denk dat het probleem niet aan jouw of aan je creditcard ligt maar meer bij de afhandeling op die ‘betaalserver’ zeg maar.
Heb je ook nog een andere betaalde app geprobeerd ?

Samsung Galaxy S8+

Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:24

ja heb ik ook geprobeerd. ben bij verschillende betaalde apps geweest. bij top downloads heb ik een paar geprobeerd, zelfs in verschillende valuta. maar ik krijg steeds hetzelfde probleem.

AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:27

Nou…het feit dat hij een “serverfout” aangeeft en dat je het later nogmaals moet proberen geeft mij nl dat idee dat het niet goed gaat op die betaalserver.
Heb je dit onder Wifi/G3 ook geprobeerd ?

Samsung Galaxy S8+

Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:34

onder wifi lukte het niet, vaker geprobeerd op verschillende locaties. en g3 weet ik niet. k heb wel geprobeerd het te kopen terwijl wifi uitstaat, volgens mij springt hij dan automatisch na g3. want ik zie nou een blauw blokje met een g'tje erin. maar ik kan er naast zitten.

Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:37

kan het niet lukken doordat ik misschien een verkeerd adres heb ingetikt, of een letter verkeerd ??

dit zegt hij trouwens in de ‘'error’' :

Let op, er is een serverfout opgetreden. probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan na het vorige scherm.

AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:40

Dictator Boom;35384
kan het niet lukken doordat ik misschien een verkeerd adres heb ingetikt, of een letter verkeerd ??

dit zegt hij trouwens in de ‘'error’' :

Let op, er is een serverfout opgetreden. probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan na het vorige scherm.

Sja….dat kan natuurlijk.
Maar dan is het zaak alles nog eens even goed en secuur na te kijken.

Samsung Galaxy S8+

Dictator_Boom

Dictator_Boom

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:53

weet jij misschien wat ik dan het beste kan doen, of veranderen aan wat ik doe. ik doe het namelijk zo.

ik log in op google checkout via mijn mobiel. ik heb een digitale visa kaart waar 18 euro opstaat nu nog.
als ik die kaartgegevens invul, dan komt bij de market die fout, maar doe ik ook maar een kaartgegeven veranderen, een 6 naar 3 ofzo, dan geeft hij aan dat het geen goede kaartgegeven is, dus die doe ik ook goed.

magoed, het is toch een iets gecompliceerder probleem, dus zal wel eens langs de vodafone winkel gaan, hopelijk weten hun waar de fout zit.

maar iig bedankt

AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 14:58

er stond toch 20 euro op die kaart ?
Oftewel is het wel via de market een keer gelukt dan ?

Maar eerlijk gezegt is het alweer een tijdje geleden dat ik een betaalde app via de market gekocht heb.
Als je eenmaal je gegevens hebt ingevoerd dan blijven die er ook instaan dus bij elke nieuwe app die je koopt hoef je het niet meer in te vullen.

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.