Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb een Samsung Galaxy S5 en kan daar gewoon met mijn account op inloggen maar nu probeer ik dat account toe te voegen op mijn oude Samsung Galaxy S (GT-I9000) maar krijg dan de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeen komen.Als ik via de website van Google inlog (na ontvangst van de verificatiecode) dan kom ik wel op mijn eigen Googlepagina maar bv niet bij Gmail en mijn contactadressen in Gmail. Wie kan mij helpen om mijn account wel toe te voegen? HansAls ik het goed begrijp wil je met je Google account dat je op je S5 gebruikt ook gebruik maken op je S (I9000).
Ik heb een Samsung Galaxy S5 en kan daar gewoon met mijn account op inloggen maar nu probeer ik dat account toe te voegen op mijn oude Samsung Galaxy S (GT-I9000) maar krijg dan de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeen komen.Als ik via de website van Google inlog (na ontvangst van de verificatiecode) dan kom ik wel op mijn eigen Googlepagina maar bv niet bij Gmail en mijn contactadressen in Gmail. Wie kan mij helpen om mijn account wel toe te voegen?
Hans