als ik mijn galaxy opstart gaat alles goed maar zo gauw ik het scherm ontgrendel krijg ik gelijk een zwart scherm. kan via de toetsen onderin nog wel wat doen en alles “werkt”in principe nog. wie weet hoe ik het toestel een harde reset kan geven of een andere oplossing? als ik de aan/uit toets indruk samen met geluid zachter en de home toets krijg ik een gele driehoek te zien met een android mannetje met een schep en daaronder staat downloading…. en daaronder staat dat het app. niet uit mag. Dit scherm blijft dan constant aan staan maar er veranderd/gebeurd niets.
richard
Bewerkt (22 april 2013 12:35)
als ik mijn galaxy opstart gaat alles goed maar zo gauw ik het scherm ontgrendel krijg ik gelijk een zwart scherm. kan via de toetsen onderin nog wel wat doen en alles "werkt"in principe nog. wie weet hoe ik het toestel een harde reset kan geven of een andere oplossing? als ik de aan/uit toets indruk samen met geluid zachter en de home toets krijg ik een gele driehoek te zien met een android mannetje met een schep en daaronder staat downloading.... en daaronder staat dat het app. niet uit mag. Dit scherm blijft dan constant aan staan maar er veranderd/gebeurd niets. richard
als ik mijn galaxy opstart gaat alles goed maar zo gauw ik het scherm ontgrendel krijg ik gelijk een zwart scherm.
kan via de toetsen onderin nog wel wat doen en alles “werkt”in principe nog. wie weet hoe ik het toestel een harde reset kan geven of een andere oplossing? als ik de aan/uit toets indruk samen met geluid zachter en de home toets krijg ik een gele driehoek te zien met een android mannetje met een schep en daaronder staat downloading…. en daaronder staat dat het app. niet uit mag. Dit scherm blijft dan constant aan staan maar er veranderd/gebeurd niets.
richard