Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2010
  • 16:00

Beste Users!

Ik heb nu dus een week de Galaxy en heb een vraagje over, ik meen dat ze de “homescreens”genoemd worden.

Als ik mijn telefoon aanzet, dan heb ik 7 homescreens die zo goed als leeg zijn.

Als ik via toepassingen naar de applicaties ga, dan krijg ik 3 schermen die nu vol zijn.
Is het de bedoeling dat ik nu zaken ga overzetten naar die 7 homescreens of sla ik nu volkomen de plank mis?
Wat is de juiste indeling, als ik op de 7 screens iets zet is het dan een snelkoppeling naar de 3 van toespassingen of….

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2010
  • 16:12

Ik neem aan dat je nog de Touchwiz UI gebruikt? Je kunt het aantal homescreen aanpassen en zelfs een default aangeven. In de application drawer zie je de hele lijst met appjes alfabetisch. Een heleboel zul je zelden gebruiken. Ik heb mijn 7 homescreens zo ingedeeld dat elke homescreen een thema heeft, zoals : kantoor, tools, games , media, internet, GPS etc. Met de multicon widget groepeer ik 4 appjes op een homescreen die ik net iets minder vaak gebruik op 1 tegel. Ook gebruik ik de LauncherPro UI waarmee je heel mooi met een pinch in een overzicht van alle homescreens krijgt en direct kan springen naar een bepaald homescreen. Iedereen heeft zo zelf een manier van organiseren. Er zijn zoveel leuke appjes die je wil uitproberen dat je wel wat moet organiseren. Overigens las ik net op deze site een review van een andere manier van organiseren met de app organizer. Misschien een idee als het aantal apps wat uit de hand loopt ;-)

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2010
  • 16:31

Jij bent zo'n beetje mijn persoonlijk raadgever aan het worden.
Ik ga het op mijn gemak nog een keer lezen en dan alles eff opzoeken wat je schreef.
De application drawer zegt me bijvoorbeeld niets….
Ik neem aan dat ik de touchwiz gebruik?!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.