Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Clogs1963

Clogs1963

• Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 07:14

Wow wat een telefoon geweldig en dankzij dit Forum heb ik al een aantal geweldige apps kunnen installeren. Ik heb nu echter 2 vraagjes over SMS.

1: Als ik vanuit berichten een sms wil sturen en ik vul het contact in dan komt hij niet met het standaard aangegeven telefoonnummer. Moet hiervoor nog iets anders ingesteld worden dan het standaard telefoonnummer? SMS-sen vanuit contacten gaat wel goed met het standaard nummer.

2: Hoe kan ik zien of ik een SMS verzonden/ontvangen heb? Ik weet dat je bij meldingen kan kijken, maar hoe zie ik dan dat ik verzonden of ontvangen heb?

Zoals ik al zei ben ik een newbee op dit gebiedAlvast bedankt.

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
centralperk

centralperk

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 13:36

Vraag 2. Of je bericht vezonden is volgens mij te zien in het bericht zelf. Of er staat “verzenden” of de tijd en datum staat er en dat betekent dat het bericht verzonden is.

Als je in je berichten op het menu knopje drukt. (halve vierkantje met 2 streepjes) ga je naar instellingen en helemaal onderaan staat “meldingsinstellingen” daar kun je een aantal dingen aanvinken.

Succes

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren