Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi,
Ik had ook eerst wat moeite om in de recovery mode te komen (volume up ipv down), maar terwijl je volume/home ingedrukt houdt druk dan ongeveer 1 seconden lang op de aan/uit knop.
Is er anders geen softwarematige reset mogelijk, zoals het appje ‘fast reboot’?
Succes.
Hij zit in een loop!Elke keer start hij oo en zegt sorry start opniieuw dus ik kom nergens in!
Waarom wil je eigenlijk een harde reset?
Hallo,
mijn harde reset werkt ook niet. Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb alle mogelijke combinaties van knoppen, tijd van vasthouden geprobeerd.
Ik wil een reset omdat na het updaten naar froyo mijn telefoon erg traag is.
Iemand een suggestie wat ik moet doen?
ik kom wel in het menu maar wat moet ik nu selecteren????
alle drie tegelijk …en je telefoon eerst uitzetten
Telefoon uit, dan vol Up - home - power tegelijkertijd ingedrukt houden todat de tekst met Samsung verschijnt (op dat moment alle drie loslaten). Sommige telefoons hebben echter geen 3-button combinatie (zie sticky topic in de forum)
Makkelijker om te testen of je die wel hebt is om te kijken of je wel in download modus kunt komen. Om dit te doen moet je ook je telefoon uitzetten. Nu druk je echt Volume down in, dus volume down - home-power. Dit doe je totdat je een gele driehoek ziet met daarin een androidpoppetje. ALs je geen 3 buttoncombo hebt start die neem ik aan op, totdat je de tekst ziet (van samsung). ALs je het dan nog langer ingedurkt houdt reboot die, en kom je dus in een loop terecht.
Om uit de downloadmodus te komen moet je gewoon lang de powerbutton indrukken.
Guidor;71498
Hallo,
mijn harde reset werkt ook niet. Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb alle mogelijke combinaties van knoppen, tijd van vasthouden geprobeerd.
Ik wil een reset omdat na het updaten naar froyo mijn telefoon erg traag is.
Iemand een suggestie wat ik moet doen?
Androidworld.nl=liefde
Galaxy Note 4
Android versie: 4.4.4
Baseband: N910FXXU1ANJ4
Stock rom
Hallo.,
Ja het is mij bekend hoe ik moet hard resetten op de galaxy! Echter ik kom niet in het vervolg scherm, hij start gewoon door!! Help!!Moet ik de volue down langer vast houden?Moet ik de start knop langer vashouden?Tegelijk werkt ook niet!! Wat te doen???