Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

phondr

phondr

• Lid sinds 15 oktober 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2010
  • 20:18

Advanced Task Killer geprobeerd? Als je een programma wegklikt gaat ie nog niet uit, die dingen blijven altijd in de achtergrond runnen. Als je je mobiel opstart start hij er ook gelijk 10 op ofzo. ATK sluit die dingen echt helemaal af, scheelt echt ontzettend. Sommigen noemen het zonde van de multitasking mogelijkheden die het apparaat heeft maar ja ik heb liever een batterij die niet na 6 uur op is. Gewoon af en toe op die widget klikken en je batterij gaat stukken langer mee

Bewerkt (15 oktober 2010 20:18)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 07:53

From;39678
Ik verbruik snachts 2%
Je zal wel het een en ander aan laten staan/hebben staan denk ik.

Tip: ik heb juicedefender ook paar dagen uitgeprobeerd en bij mij slurpte dat ook veel stroom weg.

hmm, interessant om te lezen, die draai ik ook al tijden. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mijn telefoon ineens leeg was smorgens, maar was een eenmalige actie van mijn SGS. Zal die juicedefender eens uitzetten. Haha, raar dat een programma wat bedoeld is om accu te sparen, zelf veel stroom vreet.

Bewerkt (24 juni 2011 07:53)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 08:59

phondr;47642
Advanced Task Killer geprobeerd? Als je een programma wegklikt gaat ie nog niet uit, die dingen blijven altijd in de achtergrond runnen. Als je je mobiel opstart start hij er ook gelijk 10 op ofzo. ATK sluit die dingen echt helemaal af, scheelt echt ontzettend. Sommigen noemen het zonde van de multitasking mogelijkheden die het apparaat heeft maar ja ik heb liever een batterij die niet na 6 uur op is. Gewoon af en toe op die widget klikken en je batterij gaat stukken langer mee

Ze blijven niet in de achtergrond runnen, maar staan alleen in het geheugen, ze “slapen”.

Bewerkt (24 juni 2011 08:59)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.