Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

sccambuur

sccambuur

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 20:22

Sinds kort heb ik een Samsung Galaxy S. Echter waar bij veel mensen, je in de recovery mode, of download mode kan komen, met de Volume laag+Home+power knoppen, lukt dat bij sommige Galaxy's dus niet. Waaronder die van mij.

Nu is er een fix van Samsung uitgekomen, welke ik heb uitgevoerd via KIES. Na deze update/upgrade, kan ik in download mode komen :-).

Echter is er een andere firmware opgekomen, en nu heb ik geen 3G netwerk meer, geen swype, en ik kan niks installeren via de market.

Ik heb hem toen terug gezet naar de orginele firmware. Nu heb ik nog steeds geen Swype, of 3g, echter wel weer dat ik kan downloaden.

Maar nu doet de download mode het weer niet..

Wie o wie kan mij helpen, ik ben de hele dag al bezig bijna, maar kom er gewoon niet uit.

Welke firmware kan ik er nu het beste opzetten enz? Hoe? En wie heeft er nog meer tips, want ik kom er niet meer uit..

Bewerkt (18 september 2010 20:22)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 20:57

als het met andere firmware niet lukt kun je test versie van froyo tijdelijk op je galaxy zetten.de test versie kun je op deze forum vinden.over 5 dagen komt de officiële versie 2.2, met de test versie kun je gewoon bijna alles doen.

Bewerkt (18 september 2010 20:57)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 21:08

Ok bedankt! Dit ga ik even proberen, als ik hem weer in download mode weet te krijgen.

Wie weet kan ik dan weer even vooruit!

Bewerkt (18 september 2010 21:08)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 22:12

Sorry voor mijn misschien onduidelijke post.. Maar er zijn dus een aantal Galaxy's die je met de 3 buttons NIET in download mode kunt brengen, middels een update is dit wel mogelijk, echter is er meteen Firmware jh2 overheen gegaan. Hierdoor heb ik nu geen automatisch 3G netwerk meer, en Swype is blijkbaar verdwenen, nadat ik de oude firmware er weer had opgezet, was het probleem niet verholpen, en nu kon ik wederom NIET in download mode komen, toen weer de 3 button fix geinstalleerd, en dna kan ik weer upgraden naar een andere firmware. Maar ik kom er niet meer uit nu..

Inmiddels heb ik geupdate naar firmware Froyo 2.2, echter ook hier geen 3G netwerk. Waar kan ik de APN settings instellen als ik vragen mag?? En ik heb Vodafone onbeperkt internet, echter krijg ik het nu dus niet meer aan de praat. Ik heb geen idee waar ik dit kan instellen??

Ook Swype is verdwenen.. ik begin nu alleen nog maar over een QWERTY toetsenbord, en XT9 is er bij gekomen.

Kan ik dit ergens instellen, of moet ik weer veranderen van firmware?

Sorry dat ik misschien een NOOB ben, maar ja jullie hebben er hopelijk meer verstand van dan ik, en kunnen hopelijk helpen..

gr

Bewerkt (18 september 2010 22:12)
consono

consono

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 22:23

Als je lang op een tekstinvoerveld drukt, kun je de invoermethode bepalen. Daar zou Swype tussen moeten staan.

Bewerkt (18 september 2010 22:23)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 22:39

Even voor die Galaxy S eigenaren die moeite hebben om hun toestel in recovery of fastboot mode te zetten middels de knoppen-ingedrukt-houden-combinatie.

Als je de android SDK op je pc hebt staan, verbindt je toestel middels de usb kabel aan je pc
open een dos venster
en type: adb reboot recovery om je toestel in recovery mode te krijgen
of type:adb reboot bootloader om je toestel in de fastboot mode te krijgen

geen gedoe meer met die knoppen ingedrukt houden

Heb je geen android sdk op je pc staan, zoek dan even hier op het forum naar topics erover. Er is genoeg over geschreven om je op weg te helpen.

Bewerkt (18 september 2010 22:39)

Samsung Galaxy S8+

sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 september 2010
  • 05:09

Hmm dat is wel erg handig AVS. Bedankt. Zal even rondkijken op het forum, das in ieder geval weer een stap vooruit. Swype heb ik inmiddels weer terug! Bedankt daarvoor Consono. Was erg simpel idd, je moet het alleen net maar ff weten..
Nu alleen mijn 3G netwerk nog terug en hij is weer up to date. Ik heb Vodafone, en zal ongetwijfeld dit ergens moeten instellen denk ik..? Ik kan het alleen niet vinden. Heb wel met VPN zitten klooien, maar daar kwam ik niet uit..

Bewerkt (19 september 2010 05:09)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 september 2010
  • 20:40

Heb inmiddels android SDK geinstalleerd. Maar ook hiermee krijg ik hem niet in recovery mode..
Ik heb het USB pack geinstalleerd, maar op 1 of andere manier vind hij mijn Galaxy niet.

Kan hier op het forum verder weinig informatie vinden over hoe je de Galaxy installeerd met SDK, of heeft iemand een link voor mij? Als ik zoek op Android SDK, vind ik 100 topics..

Word er best moe van dat ik blijkbaar een ‘moeilijke Galaxy’ heb..

Bewerkt (19 september 2010 20:40)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 19 september 2010
  • 21:42

wat krijg je als je in dat dosvenster type: adb devices ?

Bewerkt (19 september 2010 21:42)

Samsung Galaxy S8+

sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 september 2010
  • 22:10

Zojuist is het eindelijk gelukt. Op youtube vond ik een filmpje hierover. Heb hem kunnen resetten. Echter kan ik hem nu niet op deze manier in Download mode krijgen..dus zal ik eerst weer via Kies een oude firmware erop moeten zetten, dan krijg ik hem op één of andere manier WEL in download mode, en dan kan ik de nieuwe JPH 2.2 erop zetten. Hoop gedoee, maar hopelijk lukt dit

Bewerkt (19 september 2010 22:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.