Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

sccambuur

sccambuur

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 21:35

Hallo, vorige week heb ik op mijn Galaxy de JPH software gezet, geheel zonder problemen.
Echter, gisteren van de één op andere dag werkt mijn trilfunctie niet meer, en als ik iemand belde, kon ik diegene niet verstaan, zij mij echter wel.

Ik d8 dat het probleem software/firmware matig was. Vandaag heb ik dan ook geupdate naar JPK, echter werkt mijn trilfunctie nog steeds niet!!

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Echt van de één op andere dag werkte die gewoon niet meer. Het toestel is 2 weken oud..

Iemand een suggestie..? Bij geluiden staat trilfunctie uiteraard wel aangevinkt..

Bewerkt (24 september 2010 21:35)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 22:08

Ga eens naar instellingen, geluid en weergave, dan check je of je tril intensiteit niet op nul straat!

sccambuur;42506
Hallo, vorige week heb ik op mijn Galaxy de JPH software gezet, geheel zonder problemen.
Echter, gisteren van de één op andere dag werkt mijn trilfunctie niet meer, en als ik iemand belde, kon ik diegene niet verstaan, zij mij echter wel.

Ik d8 dat het probleem software/firmware matig was. Vandaag heb ik dan ook geupdate naar JPK, echter werkt mijn trilfunctie nog steeds niet!!

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Echt van de één op andere dag werkte die gewoon niet meer. Het toestel is 2 weken oud..

Iemand een suggestie..? Bij geluiden staat trilfunctie uiteraard wel aangevinkt..

Bewerkt (24 september 2010 22:08)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 22:27

Gedaan.. Maar staat niet op 0. Heb MAX ook al geprobeerd..

Vrees dat het gewoon ‘stuk’ is opeens :S..

Bewerkt (24 september 2010 22:27)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 23:01

Dat is raar hoe kan tril functie “stuk” gaan en factory reset al geprobeerd of wil je dat niet.

Trillings functie heb je natuurlijk ook aan gevinkt?

Bewerkt (24 september 2010 23:01)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 23:19

Zabivelli;42511
Dat is raar hoe kan tril functie “stuk” gaan en factory reset al geprobeerd of wil je dat niet.

Trillings functie heb je natuurlijk ook aan gevinkt?

Jah hij is al paar keer factory reset gedaan. Heb zelfs de oude firmware erweer opgezet. Niks helpt. Heb hem net 2 weken. Moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb een ‘maandagochtend versie’ te hebben gekocht. Want GPS werkt totaal niet (1x gedaan misschien, is wel bekend probleem, alleen bij mij blijkbaar erger) 3 button fix doet het niet, soms met een gesprek hoor ik diegene die mij belt niet (zij mij wel). En nu dit gesodemieter met de trilfunctie. Echt uit het niets gebeurd het ..
Word er wel wat moedeloos van, zal wel opsturen worden.. Tenzij iemand opeens een oplossing weet..

Bewerkt (24 september 2010 23:19)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 25 september 2010
  • 00:03

sccambuur;42514
Jah hij is al paar keer factory reset gedaan. Heb zelfs de oude firmware erweer opgezet. Niks helpt. Heb hem net 2 weken. Moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb een ‘maandagochtend versie’ te hebben gekocht. Want GPS werkt totaal niet (1x gedaan misschien, is wel bekend probleem, alleen bij mij blijkbaar erger) 3 button fix doet het niet, soms met een gesprek hoor ik diegene die mij belt niet (zij mij wel). En nu dit gesodemieter met de trilfunctie. Echt uit het niets gebeurd het ..
Word er wel wat moedeloos van, zal wel opsturen worden.. Tenzij iemand opeens een oplossing weet..

heb je dat wel bij je provider aangegeven. Als je dat allemaal aan hun verteld, word je toestel gelijk vervangen. Ik ging naar vodafone winkel alleen omdat ik niet kon divx films kijken. Wouden ze mij gelijk de toestel vervangen. Dus in de winkel krijg je gelijk een andere als je aangeeft dat je het wil vervangen omdat de toestel veel foute bevat.

Ben je ook meteen van al die mankementen af!

Ik was de gps met aan het prijzen hoe goed die wel niet bij mij werkt.

Bewerkt (25 september 2010 00:03)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 15:54

Ik heb hem inmiddels op laten sturen te reparatie. Ik kwam er niet meer uit, en kon het probleem niet vinden. Dit is de 1e x dat ik zo'n dure telefoon heb, en de 1e keer dat ik een telefoon ter reparatie moet opsturen. Naja ga er maar vanuit dat het gewoon domme pech is.
Hopelijk krijg ik een geheel nieuwe telefoon, aangezien ik met deze echt veel problemen had. Echt een maandagmorgen telefoon zeg maar.

Nou maar 3 weken afwachten.
Jullie bedankt voor de hulp in ieder geval.

Bewerkt (28 september 2010 15:54)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 16:03

In het service menu bestaat overigens ook een code voor het testen van de trillingen: *#0842#

Bewerkt (28 september 2010 16:03)
sccambuur

sccambuur

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 16:29

Bloesum;43132
In het service menu bestaat overigens ook een code voor het testen van de trillingen: *#0842#

Hmm niet geprobeerd. Maar khad nog wel een progje gedownload met de naam ‘Vibrator’, en die deed het ook niet.. dus ging er wel vanuit dat die echt stuk was. Maar hopelijk heb ik hem snel terug..

Bewerkt (29 september 2010 16:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.