Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Snowballs

Snowballs

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 04:23

Hoewel ik mij Wifi op “altijd aan” heb staan, val ik na enige tijd terug naar verifieren. Dit blijft continu. Het enige dat werkt is aan en uit zetten van Wifi.

Ik heb Wifi Fixer draaien en modem/router (Zyxel, Telfort) op alleen g gezet.

Bewerkt (29 september 2010 04:23)
Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 10:21

Wifi is op de Galasy S één van de grootste accu vreters. Dus zolang jij geen wifi nodig hebt zou ik dat uitzetten. En dan gaat ik er ff vanuit dat je wel gewoon internet in je abootje hebt.

Bewerkt (29 september 2010 10:21)
Snowballs

Snowballs

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 18:38

Bedankt voor het antwoord. Ik weet dat Wifi veel stroom gebruikt. Dat is ook niet mijn vraag. Als ik thuis op mijn eigen draadloos wil, dan heb ik voldoende stroom bij de hand. Uiteraard zit er internet bij mij abo, maar ik zoek antwoord op de vraag waarom na verloop van tijd mijn wifi verbinding terug valt naar verifieren en geen verbinding meer maakt met mijn router.

Bewerkt (29 september 2010 18:38)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 18:58

Ik durf te betwijfelen of wifi nou echt zo'n supergrote stroomvreter is.
Even kort. Hij staat bij mij nagenoeg altijd aan. Waar ik ook ben ik zit eigenlijk nooit echt lang zonder een punt waar ik m'n toestel aan de stroom zou kunnen hangen dus daarom ben ik niet zo bedacht op wat aan en uit moet om stroom te besparen. Thuis heb ik continue de verbinding op wifi en op m'n werk ook…dus je kunt zeggen dat wifi bij mij wel overuren maakt…
Toch, als ik er diverse statistische programma's op m'n toestel los laat dan komen ze nooit met het resultaat dat wifi de grootste verbruiker is…sterker nog in de top 5 van meeste stroomgebruikers komt wifi geeneens voor.
Wat een enorme verbruiker is…wat in elk overzicht tseevast op nummer 1 staat is je display…vandaar dat ik daar een dimmer task op heb draaien. Aan de lader mag hij 100% en buiten de lader om halveer ik hem…dat scheelt al enorm

Bewerkt (29 september 2010 18:58)

Samsung Galaxy S8+

Snowballs

Snowballs

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 09:27

Ik ben bang dat deze discussie af gaat wijken naar stroomverbruik. Ik zou graag zien of er oplossingen zijn voor het probleem van het terugvallen van de wifiverbinding naar verifieren (verify). Ik heb nu in mijn modem het ip-adres van mijn SGS (192.168.1.36) gereserveerd, maar nog steeds blijf ik de problemen houden. De wifi fixer heb ik er met een noodgang afgegooid omdat deze alleen maar meer problemen gaf.

Stick to the topic… bedankt!!

Bewerkt (1 oktober 2010 09:27)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 09:34

Misschien is het wel een beperking in de software/techniek die samsung hiervoor gebruikt.
Van de 20x dat mijn wifi verbinding weer tot stand moet komen gaat het 1x mis en blijft hij verifieren.
Die overige 19x gaat het goed en kan hij best vlug weer connecten.
Ik denk ook niet dat je dit middels een ander appje even op kunt lossen…misschien is het wel een hardwarematig iets ?

Die ene keer dat hij niet weer verbinding maakt stop en start ik wifi even waarna het er eigenlijk best snel weer is.

Bewerkt (1 oktober 2010 09:34)

Samsung Galaxy S8+

Snowballs

Snowballs

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 09:49

Ik heb dit dus continu. mijn wifi gaat standaard na ca. 1 uur op verifieren. Soms moet ik zelfs herstarten omdat dan wifi alles laat hangen. Zou lookout te ingrijpend kunnen acteren op de verbinding? Ik ga het testen.. Geen vier russen tegelijk sturen aub !!

AVS;43833
Misschien is het wel een beperking in de software/techniek die samsung hiervoor gebruikt.
Van de 20x dat mijn wifi verbinding weer tot stand moet komen gaat het 1x mis en blijft hij verifieren.
Die overige 19x gaat het goed en kan hij best vlug weer connecten.
Ik denk ook niet dat je dit middels een ander appje even op kunt lossen…misschien is het wel een hardwarematig iets ?

Die ene keer dat hij niet weer verbinding maakt stop en start ik wifi even waarna het er eigenlijk best snel weer is.

Bewerkt (1 oktober 2010 09:49)
lpb

lpb

• Lid sinds 11 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 21:26

Snowballs;43248
Hoewel ik mij Wifi op “altijd aan” heb staan, val ik na enige tijd terug naar verifieren. Dit blijft continu. Het enige dat werkt is aan en uit zetten van Wifi.

Ik heb Wifi Fixer draaien en modem/router (Zyxel, Telfort) op alleen g gezet.

Ik heb precies hetzelfde probleem met m'n Nexus One in combinatie met een Zyxel router (P-2602HW-D1A, Telfort). Het vreemde is dat op het moment dat hij aan het verifiëren is ik wel gewoon kan internetten, maar dingen als apps downloaden of de youtube-app werken niet..

Met andere routers heb ik dit probleem niet, en vrienden van me met een HTC Desire en Wildfire hebben hetzelfde probleem als ze op mijn wifi zitten. Ik heb een vast IP aan m'n telefoon toegekend en diverse andere instellingen aan- en uit gezet, maar helaas zonder resultaat. Ook is er geen firmware update beschikbaar voor het Zyxel modem.

Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag!

Bewerkt (11 oktober 2010 21:26)
fcdenhaag

fcdenhaag

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 16 december 2010
  • 22:56

Excuus voor het omhoog halen van deze topic.

Is er al een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik heb namelijk exact hetzelfde met dezelfde Zyxel router (P-2602HW-D1A) en een Wildfire.

Bewerkt (16 december 2010 22:56)
hansare

hansare

• Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 902
  • Reputatie 0
  • 16 december 2010
  • 23:34

Precies hetzelfde probleem met wifi sinds ik op JPU (Froyo 2.2.1) met Darky's 5.5 rom zit.
Ligt volgens mij niet aan de router (bij mij een Belkin).
Op XXJPA (Froyo 2.2) gaf wifi nooit een probleem en was ook het batterijverbruik acceptabel.

Nu dus XXJPU met Darky's 5.5 wel een wifi probleem en enorme battery-drain.
Wifi valt weg na enige tijd (en zeker terug komend uit sleepmode) en blijft dan maar scannen (vreet denk ik energie) en kan verbinding niet tot stand brengen.
Batterij houdt het nu max. 10-11 uur vol om dan op ca. 10% te zitten.

Bewerkt (16 december 2010 23:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.