Beste mensen, Ben net nieuwe op dit forum en ook is de galaxy S mijn eerste android telefoon.
Alles werkt perfect, alleen heb ik 1 probleem. Zodra ik iets wil downloaden via market, krijg ik de volgende melding “Downloaden van market mislukt”
Heb al het e.e.a. opgezocht op internet, en oorzaak van het probleem kon zijn het hebben van 2 gmail accounts. In 1e instantie was dat het geval. Dus zoals gezegd werd de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gedaan en me gmail account opnieuw toegevoegd.
Warempel, het werkte. Ineens kon ik apps downloaden. Dus harstikke blij was ik bezig met het binnenhalen van apps. Maar na een minuut of 2, plots weer dezelfde melding.
Dezelfde handeling (terug naar fabrieks instellingen) vervolgens meerdere malen herhaald. En steeds na een aantal minuten kan ik niks meer downloaden.
Heeft iemand hier ook maar een idee wat het kan zijn??
Alvast bedankt!
een nieuwe gebruiker
Bewerkt (29 september 2010 12:25)
Beste mensen, Ben net nieuwe op dit forum en ook is de galaxy S mijn eerste android telefoon. Alles werkt perfect, alleen heb ik 1 probleem. Zodra ik iets wil downloaden via market, krijg ik de volgende melding "Downloaden van market mislukt" Heb al het e.e.a. opgezocht op internet, en oorzaak van het probleem kon zijn het hebben van 2 gmail accounts. In 1e instantie was dat het geval. Dus zoals gezegd werd de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gedaan en me gmail account opnieuw toegevoegd. Warempel, het werkte. Ineens kon ik apps downloaden. Dus harstikke blij was ik bezig met het binnenhalen van apps. Maar na een minuut of 2, plots weer dezelfde melding. Dezelfde handeling (terug naar fabrieks instellingen) vervolgens meerdere malen herhaald. En steeds na een aantal minuten kan ik niks meer downloaden. Heeft iemand hier ook maar een idee wat het kan zijn?? Alvast bedankt! een nieuwe gebruiker
Beste mensen, Ben net nieuwe op dit forum en ook is de galaxy S mijn eerste android telefoon.
Alles werkt perfect, alleen heb ik 1 probleem.
Zodra ik iets wil downloaden via market, krijg ik de volgende melding “Downloaden van market mislukt”
Heb al het e.e.a. opgezocht op internet, en oorzaak van het probleem kon zijn het hebben van 2 gmail accounts.
In 1e instantie was dat het geval. Dus zoals gezegd werd de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gedaan en me gmail account opnieuw toegevoegd.
Warempel, het werkte.
Ineens kon ik apps downloaden. Dus harstikke blij was ik bezig met het binnenhalen van apps. Maar na een minuut of 2, plots weer dezelfde melding.
Dezelfde handeling (terug naar fabrieks instellingen) vervolgens meerdere malen herhaald. En steeds na een aantal minuten kan ik niks meer downloaden.
Heeft iemand hier ook maar een idee wat het kan zijn??
Alvast bedankt!
een nieuwe gebruiker