Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
meoos;44039
Ik kan op mijn SGS niet vinden hoe ik alle verbinding met internet in 1 keer uit kan zetten, dus zonder alle apps afzonderlijk in te stellen om niet te syncen. Ik zie wel de vliegtuigmodus maar dan is al het mobile verkeer uit. Ik wil wel kunnen bellen en sms-en maar geen hoge internetkosten (in het buitenland) omdat er van alles nog op de achtergrond wordt geladen en gesyncd. Iemand een idee?
Shoot me! Daar zeg je me wat, ik ben nog laatst naar belgië en duitsland geweest dus mijn internet stond aan!!:p
hoi, ik ben net terug uit het buitenland en had de App “APANDROID” erop gezet. Hiermee zet je de internetconnectie uit. SMS is geen probleem en natuurlijk kun je Wifi (hotel / cafe /etc) gewoon gebruiken voor internetten en je mail ophalen en verzenden.
gr. Ibo
meoos;44039Ik gebruik de widget “Control Bar”.
Ik kan op mijn SGS niet vinden hoe ik alle verbinding met internet in 1 keer uit kan zetten, dus zonder alle apps afzonderlijk in te stellen om niet te syncen. Ik zie wel de vliegtuigmodus maar dan is al het mobile verkeer uit. Ik wil wel kunnen bellen en sms-en maar geen hoge internetkosten (in het buitenland) omdat er van alles nog op de achtergrond wordt geladen en gesyncd. Iemand een idee?
Roaming heb je in nederland ook niet nodig.
Bij mij staat roaming altijd uit en heb geen extra kosten opgelopen in belgie en duitsland.
Wifi kan inderdaad wel gewoon bij hotels en hotspots in het buitenland.
Dus roaming uitlaten en gewoon lekker zo laten.
Zabivelli;44093
Shoot me! Daar zeg je me wat, ik ben nog laatst naar belgië en duitsland geweest dus mijn internet stond aan!!:p
Emax;44125
Ik ben net terug van een vakantie in het buitenland, ik heb een abo bij Vodafone waar je voor 10 euro een databundel van 25Mb voor het buitenland kan bestellen en heb daar gebruik van gemaakt. Heb heel scherp het dataverbruik in de gaten gehouden, maar dat ging eigenlijk wel heel goed, ik zag geen data verbruik op de momenten dat ik het niet daadwerkelijk zelf gebruikte en dingen als mail en teletekst blijken echt heel weinig data te verbruiken. Voor 1 Mb kun je heel wat keren je mail checken. Alleen wanneer je dingen als google maps gaat gebruiken kan het ineens hard gaan met het verbruik. Moet er wel bij zeggen dat ik ook geen enkele data-verbruikende widgets of continu draaiende apps heb.
Ok, duidelijk verhaal, roaming uit en klaar. Dank.
meoos;44177En APNDroid gebruiken . Dubbele zekerheid.
Ok, duidelijk verhaal, roaming uit en klaar. Dank.