Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 oktober 2010
  • 22:42

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn sgs na ongeveer een half uurtje de verbinding verbreekt. Had al een nieuwe simkaart gekregen van T-Mobile maar dat helpt dus niets. Ook mijn mail wordt 9 van de 10 keer niet geladen. Terugsturen maar met dat ding denk ik. Zal maandag T-Mobile bellen om hem om te ruilen. Nog meer mensen met deze problemen?

Bewerkt (2 oktober 2010 22:42)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #2
  • 2 oktober 2010
  • 23:04

Waarmee verbreekt je sgs na een half uur de verbinding ?
Wifi of je 3G verbinding ?

Jammer dat ze er in de winkel er zo weinig verstand van hebben want ergens denk ik dat je een instelling hebt staan die elk half uur je verbinding (welke het dan ook moge zijn) eruit gooit.
Heb je je toestel voorzien van de lagfix ?

Bewerkt (2 oktober 2010 23:04)

Samsung Galaxy S8+

Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #3
  • 2 oktober 2010
  • 23:13

@ AVS De sgs verbreekt gewoon de telefoonverbinding (ligt niet aan het netwerk). Ik heb het hier al eens gevraagd maar ik zou niet weten welke instelling dat zou kunnen zijn. De mails gaan gewoon via internet denk ik, zowel hotmail als mijn pop3 mails, heb er verder geen verstand van dus ook geen lagfix of geroot. Misschien heb jij tips voor me?

Bewerkt (2 oktober 2010 23:13)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #4
  • 2 oktober 2010
  • 23:29

Ai….je telefoonverbinding….:s

Ik kan me voorstellen als je telefoonverbinding wegvalt dat dan ook je 3G verbinding wegvalt.
Om wat dingen uit te sluiten zou ik willen weten of je ook wel eens op wifi zit en of die verbinding dan na +/- een half uur ook weg is.
En als die verbinding van je telefoon wegvalt, kun je dan ook niet meer bellen….wat geeft je signaalmetertje bovenin het scherm dan aan ? nul streepjes of toch nog wel wat streepjes ?

Bewerkt (2 oktober 2010 23:29)

Samsung Galaxy S8+

AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #5
  • 2 oktober 2010
  • 23:40

Nog even een stapje verder…even los van mijn vorige vragen die even belangrijk zijn om te weten wil ik je vragen of je de applicatie “sysinfo” van de market zou willen installeren
Sysinfo - Android app on AppBrain
Is een gratis app overigens.

Check in sysinfo even vanuit het hoofdmenu en dan telephony en schrijf even op de waarden van:
phone type
network operator name
network operator
network type
sim state
sim operator

schrijf de waarden van bovenstaande onderdelen even op als je telefoon nog wel een goede verbinding heeft
en check daarna dezelfde waarden nog een keer op het moment dat je telefoon weer uitvalt.

Zou je die dan daarna eens hier neer kunnen zetten Madhill?

Bewerkt (2 oktober 2010 23:40)

Samsung Galaxy S8+

Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #6
  • 2 oktober 2010
  • 23:51

Mijn telefoonverbinding valt spontaan weg, ook als ik vollebak ontvangst heb. Ik zit verder niet op wifi, weet ook niet hoe dat zou moeten. Het kan ook zo maar zijn dat mijn mails morgen wel willen laden en een dag later niet, terwijl ik gewoon goede ontvangst heb. als de verbinding weg is gevallen en ik bel direct terug dan heb ik ook weer gewoon goede ontvangst. Ik vermoed dan ook dat alle waarden zoals in sysinfo gelijk zullen zijn.

Bewerkt (2 oktober 2010 23:51)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #7
  • 2 oktober 2010
  • 23:59

zou je het toch eens willen doen ? Vooraf en tijdens zo'n uitval ? met name die sim state zou ik dan toch verwachten dat deze veranderd….

Bewerkt (2 oktober 2010 23:59)

Samsung Galaxy S8+

Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #8
  • 3 oktober 2010
  • 00:06

gegevens volgen, zal sysinfo erop zetten

Bewerkt (3 oktober 2010 00:06)
Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #9
  • 3 oktober 2010
  • 00:15

phone type 1
network operator name T-Mobile NL
network operator 20416
network type 1
sim state 5
sim operator 20416

Bewerkt (3 oktober 2010 00:15)
Madhill

Madhill

  • Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • #10
  • 3 oktober 2010
  • 00:16

nu even wachten op een lang gesprek

Bewerkt (3 oktober 2010 00:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.