Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

supahnoob

supahnoob

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2010
  • 21:31

Hallo, ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Galaxy S. Nu is deze ondanks de beschermhoes uit mijn zak gegleden toen ik struikelde en nu is de hele chrome rand beschadigd (scherm gelukkig niet). Nu heb ik geen verzekering afgesloten. Wat kan ik nu nog doen? Is dat frontje (voorkant) misschien ergens los te koop? Zo ja waar?

Voorbeeld van de schade:
http://img295.imageshack.us/img295/2995/samsungschade.jpg

Bewerkt (3 oktober 2010 21:31)
pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 07:51

Bij Vodafone kun je tot 2 weken na aanschaf nog een verz. afsluiten, dus……je kunt het proberen.

Bewerkt (4 oktober 2010 07:51)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 09:48

Eerlijk gezegd vind ik de beschadiging nog wel meevallen (of de foto is niet goed), maar pijn aan het hart doet het wel…. Je kunt voor $ 60 op internet een vervangend schermpje kopen om zelf te plaatsen. Waarschijnlijk zelfs wel met zilveren rand. Je moet natuurlijk wel handig zijn, maar er staat een aantal foto voor foto tutorials en filmpjes op internet.

Of je koopt voor € 6,- een zwarte skin, dan zie je die rand beschadiging niet meer:p

Bewerkt (4 oktober 2010 09:48)
supahnoob

supahnoob

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 11:31

Bloesum;44570
Eerlijk gezegd vind ik de beschadiging nog wel meevallen (of de foto is niet goed), maar pijn aan het hart doet het wel…. Je kunt voor $ 60 op internet een vervangend schermpje kopen om zelf te plaatsen. Waarschijnlijk zelfs wel met zilveren rand. Je moet natuurlijk wel handig zijn, maar er staat een aantal foto voor foto tutorials en filmpjes op internet.

Of je koopt voor € 6,- een zwarte skin, dan zie je die rand beschadiging niet meer:p

Bedankt, heb je link voor mij? Ik vind alleen maar beschermhoesjes.. Schade is idd pijnlijk..

Bewerkt (4 oktober 2010 11:31)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 11:37

Ik heb mijn skin helemaal aan het begin bij Zenus uit Zuid-Korea gehaald. Alleen hebben ze daar een aparte inkeping voor de tv-antenne. Als je googlet op SGS skinvindt je echt van alles. het mooie van een skin is dat die de hele beschadigde zilveren rand afdekt.

Bewerkt (4 oktober 2010 11:37)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 11:44

En ik vind dat door de skin de telefoon lekkerder in de hand ligt. Net wat minder fragiel en net iets meer gewicht. Ik heb een skin van brando besteld bij CoolBlue (smartphoneshop.nl). Geen aanrader, hij zit een fractie te ruim.

Bewerkt (4 oktober 2010 11:44)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:08

Bloesum;44604
Ik heb mijn skin helemaal aan het begin bij Zenus uit Zuid-Korea gehaald. Alleen hebben ze daar een aparte inkeping voor de tv-antenne. Als je googlet op SGS skinvindt je echt van alles. het mooie van een skin is dat die de hele beschadigde zilveren rand afdekt.

Dat zijn nog steeds hoesjes:p frontjes is not te krijgen voor samsung galaxy s. Had al gisteravond opgezocht. Maar had niks gepost omdat ik geen frontjes vond maar alleen cases, hoesjes en skins. Maar ja al die drie zijn gewoon hetzelfde.

dus beste oplossing lijkt me toch zo een skin halen die de beschadigde rand dekt.

Bewerkt (4 oktober 2010 12:08)
supahnoob

supahnoob

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:17

Ok bedankt, ik denk dat ik dan zo'n SGS skin aanschaf. Is denk ik de goedkoopste oplossing, want terugsturen naar Samsung voor reparatie is denk ik een dure grap?

Bewerkt (4 oktober 2010 12:17)
Dirque

Dirque

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:27

Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending | Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending

die gasten repareren bijna alles. Je kan ze eens bellen of mailen en ze het probleem voorleggen. Wie weet hebben ze een oplossing voor je.

Bewerkt (4 oktober 2010 12:27)
Madhill

Madhill

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:30

Ik vind de beschadiging nogal meevallen maar snap dat je er van baalt. Een skin is een goede en goedkope oplossing ja. Heb zelf een leren hoesje gekocht voor 9,95 en daar blijft de sgs goed stevig in zitten. Erg tevreden ermee dus.
Leren Hoesje Samsung Galaxy S i9000 Zwart Met Strap

Bewerkt (4 oktober 2010 12:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.