Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:36

Ik heb een bescherming voor m'n galaxy dat bestaat uit een plastic ondergrond waar je je galaxy inklikt als het ware. Vervolgens is het geheel met een soort van nepleer bekleed en zit er een soorrt van lange flap op die je als een boek over de voorkant heen doet.
De flap zelf is een soort verstevigd en zo krijg je een bescherming waar je je toestel dus niet telkens uit hoeft te halen als je hem gebruikt. Je gooit die flap open en je kunt direkt je toestel gebruiken.
Ik ben dit type bescherming alleen nog maar bij de mediamarkt tegengekomen, en daar vliegen ze als warme broodjes over de toonbank.
Niet gek want het is ideaal!!

Het lijkt een beetje op dit…niet helemaal maar komt wel erg in de buurt.
Lederen Bescherm Hoesje Samsung I9000 Galaxy S Zwart (Flip Type)

Bewerkt (4 oktober 2010 12:36)

Samsung Galaxy S8+

supahnoob

supahnoob

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 12:39

Madhill;44624
Ik vind de beschadiging nogal meevallen maar snap dat je er van baalt. Een skin is een goede en goedkope oplossing ja. Heb zelf een leren hoesje gekocht voor 9,95 en daar blijft de sgs goed stevig in zitten. Erg tevreden ermee dus.
Leren Hoesje Samsung Galaxy S i9000 Zwart Met Strap

Daar is mijn telefoon dus mooi uitgegleden, die slappe magneet sluiting in mijn broekzak er af gegaan en toen ik struikelde gleed hij er dus uit.

@ de rest bedankt voor advies ik ga even navragen hoeveel reparatie kost en anders wordt het een skin.

Bewerkt (4 oktober 2010 12:39)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 13:48

Transparent Crystal TPU Silicone Case Cover Samsung Galaxy S i9000 - BuyinCoins.com ook een optie…vanuit China een hoesje voor een euro. Daar kan je je geen buil aan vallen.

Bewerkt (4 oktober 2010 13:48)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 19:20

ik heb mijn sgs lekker naakt:p geen hoesje niks vriend:p heb het daarom ook verzekerd. Als er toch wat mee gebeurd lekker een nieuwe halen

Bewerkt (4 oktober 2010 19:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.