Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
En dit is altijd zo geweest of heb je dit sinds kort pas ?
Samsung Galaxy S8+
Is altijd al zo geweest.
Heb hem al de volle 3 dagen
Het is nu niet het einde van de wereld, er valt wel mee te leven.
Alleen lastig als ik op werk tussendoor mijn berichten even check.
Welke zijn nu gelezen en welke niet?
En je hebt er geen andere sms applicatie op gezet in deze afgelopen 3 dagen. je werkt nog puur met het sms programma dat er standaard op zit ?
Samsung Galaxy S8+
Inderdaad.
Wanneer ik mijn scherm aanzet, komt er in het “puzzelstukje” het totaal van al mijn berichten ipv de nieuwe.
Wanneer ik deze gelezen heb, blijft er in bovenaan een enveloppe staan.
Openklikken: … ongelezen berichten (eveneens het totaal berichten en niet de werkelijke ongelezen)
Deze wis ik dan, maar bij het volgende nieuwe bericht staan ze er gewoon weer.
Euhm… domme opmerking misschien, maar je hebt de SMS berichten wel geopend om ze te lezen?
Ik herken je “probleem” wel. Heb zelf het idee dat het komt doordat je met via dat puzzelstukje je bericht opent. Als je na het lezen van dat bericht vervolgens weer gewoon terug gaat naar je homescreen en je telefoon weer op de standby-stand zet, dan verschijnt bij een nieuw smsje een teller met daarop 2.
Door naar je inbox van je berichten te gaan los je bovenstaande op. Dan begint ie daarna weer gewoon met tellen op 0.
Ik zit met hetvolgende probleem:
mijn gelezen berichten (sms) blijven steeds terugkomen als ongelezen.
Ik heb bv 5 gelezen sms.
Ik krijg een nieuwe binnen.
Heb ik plots 6 niet gelezen sms.
Ik wis deze notificatie => geen ongelezen berichten meer.
Ik krijg weer sms binnen => 7 niet gelezen berichten:confused: