Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niemand heeft de update van ons en op de hoofd pagina van android world staan de verbeteringen.
ik heb de update ^^ officieel
Wat is Pinch-to-zoom homescreen flyover eigenlijk en hoe werkt dat?
Dat is een nieuwe optie, geen idee wat het is.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Dodi16;47689
ik heb de update ^^ officieel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
AW Forum Queen voor het leven
esther1801;47694
Dat is dan zeker niet de NL versie???
Samsung Galaxy S8+
BTW, de GPS werkt bijzonder snel in deze release.
Voorheen kon ik vaak wel minutenlang wachten…soms wel een minuut of 10…om een schamele 4 satelieten te vinden en met wat mazzel te locken.
Nu vindt hij binnen 4 seconden 8 satelieten en lockt ze allemaal bijna direkt….goede vooruitgang
Samsung Galaxy S8+
satshow;47690
Wat is Pinch-to-zoom homescreen flyover eigenlijk en hoe werkt dat?
Dat is een nieuwe optie, geen idee wat het is.
Eigenlijk wel.Stel dat ik dit zou doen en er zou iets mis gaan (ik las bijvoorbeeld dat bij sommigen android market verdween), zou ik dan alsnog kunnen ‘updaten’ naar de voor Nederland toegankelijke versie als die uitkomt?
Deze release is toch gewoon overal hetzelfde.
Alles is ook in het nederlands en toetsenborden en taak ook allemaal Nederlands enzo.
Ondanks dat ik de productcode had veranderd naar die DNEE variant om de update in Kies te zien te krijgen staat om m'n toestel gewoon de europese DXEN kernmerk die we straks allemaal op onze toestellen zullen hebben.
AVS;47700
BTW, de GPS werkt bijzonder snel in deze release.
Voorheen kon ik vaak wel minutenlang wachten…soms wel een minuut of 10…om een schamele 4 satelieten te vinden en met wat mazzel te locken.
Nu vindt hij binnen 4 seconden 8 satelieten en lockt ze allemaal bijna direkt….goede vooruitgang/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
phondr;47701
Dit zou ik ook graag willen weten
Edit:
Stel dat ik dit zou doen en er zou iets mis gaan (ik las bijvoorbeeld dat bij sommigen android market verdween), zou ik dan alsnog kunnen ‘updaten’ naar de voor Nederland toegankelijke versie als die uitkomt?
Samsung Galaxy S8+
Hoi,
mss een mooie plaats om alle nieuwigheden even op een rijtje te zetten ?
wie heeft froyo al en wat is er veranderd ??