Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2010
  • 21:26

Maak even een eigen topic hierover ivo en dan gaan we eens kijken….ben nl wel benieuwd wat je hebt geupdate dan.

Bewerkt (18 oktober 2010 21:26)

Samsung Galaxy S8+

ivo

ivo

• Lid sinds 17 september 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2010
  • 22:33

Het is al opgelost, ik had via kies de update geprobeerd te installeren en had per ongeluk de data kabel losgetrokken. ik niet wetende dat dat er niet zo goed voor is. toen deed mijn telefoon het even niet meer en heb een maatje van me (die er meer verstand van heeft) de 2.1 versie er terug op gezet.
Nu wilde ik de update nog een keer erop zetten maar nu was deze ineens niet meer beschikbaar.

Bewerkt (18 oktober 2010 22:33)
AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 00:00

Ah…ik snap het.
Maar, wat was je denkende toen je die kabel lostrok

Bewerkt (19 oktober 2010 00:00)

Samsung Galaxy S8+

ivo

ivo

• Lid sinds 17 september 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 21:41

ik trok hem niet met opzet eruit, ik wilde wat drinken pakken en struikelde over die klere datakabel. godv……..!!!

maar ff wat anders nu ik hier toch ben, wanneer komt nu die officele update naar 2.2. en waar kan ik dat bijhouden?

Bewerkt (19 oktober 2010 21:41)
Cookiesbeer

Cookiesbeer

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 21:56

Hoi AVS,
Ik heb mijn telefoon de eerste keer ook geupdate. Dat ging natuurlijk mis omdat ik mij lagfix niet had verwijderd(echt super dom). Daarna ben ik met Odin aan de gang gegaan en er staat nu FROYO op. Daarna heb ik hem geroot nu wil ik de nieuwe lagfix(v2.2+) eroverheen gooien maar dat lukt niet. Ik krijg dan deze melding:Onclickslagfix V2.2+ failed with error: Could not mount loopback device/dev/loop0! mount: device or resource busy
Wat doe ik verkeerd?
Ciao,
Joost

Bewerkt (19 oktober 2010 21:56)
kanefan67

kanefan67

• Lid sinds 15 september 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 07:53

Cookiesbeer;49097
Hoi AVS,
Ik heb mijn telefoon de eerste keer ook geupdate. Dat ging natuurlijk mis omdat ik mij lagfix niet had verwijderd(echt super dom). Daarna ben ik met Odin aan de gang gegaan en er staat nu FROYO op. Daarna heb ik hem geroot nu wil ik de nieuwe lagfix(v2.2+) eroverheen gooien maar dat lukt niet. Ik krijg dan deze melding:Onclickslagfix V2.2+ failed with error: Could not mount loopback device/dev/loop0! mount: device or resource busy
Wat doe ik verkeerd?
Ciao,
Joost

Waarschijnlijk heb je een programma op je externe SD geinstalleerd staan.
Bij mij was Angry Birds op de externe SD geinstalleerd, zonder dat ik daar een meldig van had gehad bij installatie.

Bewerkt (20 oktober 2010 07:53)
AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 09:46

@cookiesbeer: Lees even de howto omtrend het rooten en lagfixen van je sgs.
Als je die stappen exact uitvoerd dan heb je geen last van de loopback error.

Bewerkt (20 oktober 2010 09:46)

Samsung Galaxy S8+

yilam

yilam

• Lid sinds 10 oktober 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 14:01

Hallo, mensen jullie praten over upgrade versie 2.2 hij is er wel maar op een andere manier maar dat is niet de goeie manier om te upgrade het beste is via Kies als kies niet kunt upgrade dan beter dat je het even wachten en bij mij geeft hij aan .Ik wacht tot dat hij officieel kunt upgrade.

groeten,yilam

Bewerkt (20 oktober 2010 14:01)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2010
  • 01:24

ivo;49096
ik trok hem niet met opzet eruit, ik wilde wat drinken pakken en struikelde over die klere datakabel. godv……..!!!

maar ff wat anders nu ik hier toch ben, wanneer komt nu die officele update naar 2.2. en waar kan ik dat bijhouden?

De update komt midden november, maar het is niet zeker als we geluk hebben dan begin november.
maar ik zal vandaag toch eens Kies in de gaten houden, je weet maar nooit:p

Bewerkt (25 oktober 2010 01:24)
mroset

mroset

• Lid sinds 28 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 00:36

Beste mensen,

Er blijkt een goede verklaring voor het feit dat de Scandinavische 2.2 update slechts kort beschikbaar was via Kies (met de Registry-hack). Wegens technische problemen danwel bedrijfspolitieke redenen is de update namelijk weer offline gehaald. Ik geloof niet zo in al die samenzweringscomplotten, dus houd het zelf op het eerste.

Overigens niet zelf bedacht hoor, dus zie uit 2e hand: 'Samsung haalt update Galaxy S offline vanwege problemen' - Nieuws - All About Phones

Ik heb mezelf geleerd geduld te hebben met dit soort zaken, dus had er zelf sowieso al voor gekozen op de Nederlandse uitrol te wachten. Niet uitgesloten mag worden dat daar inhoudelijk toch weer bugfixes of andere belangrijke wijzigingen zitten, mede gezien de terugtrekkingsactie van de firmware-upgrade in de Nordic.

Mijn gevoel zegt me dat we nog even moeten wachten tot begin/half november. Geeft niet, de Galaxy S is door mij al zowat heilig verklaard in zijn huidige vorm (2.1), dus de update voegt voor mij persoonlijk alleen Flash 10.1 en verbeterde E-mail handling toe.

Bewerkt (28 oktober 2010 00:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.