Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
opstarten in recovery mode (volume up, home, power on/off) en dan factory reset/wipe selecteren met volume up/down en op home drukken voor bevestiging.
Je bent dan wel al je apps etc kwijt maar krijgt er een telefoon voor terug die het goed doet.
Ik zou gewoon via odin een de beta versie van android 2.2 erop zetten. dat werkt namelijk wel.
wss heb je niet de update naar froyo gedaan maar naar jm2. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Kijk hier maar voor de oplossing:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8087-probleem-na-update-naar-pda-jm2-phone-jm2.html
doe nou maar wat ik zei, je telefoon zal daarna werken, niet met odin gaan klooien, waarom zou je het jezelf moeilijker gaan maken dan nodig?
Bij mij werkte dat niet. Na de recovery kreeg ik alleen maar foutmeldingen. Vandaar dat ik met odin aan de slag ben gegaan.
He ,

Ik heb gisteren de update naar android 2.2 uitgevoerd , ik zie dat ik de nieuwe update heb maar blijf errors krijgen met Sorry , Toepassing . . . kan niet worden gestart en moet dan op geforceerd sluiten drukken .
En ik kreeg dit voor wel 5 verschillende toepassingen en als ik ze allemaal weg heb gedrukt krijg ik zwart scherm en kom op me home screen maar dan begint het hele geintje weer opnieuw.
Graag Hulp !
Alvast bedankt