Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Botervliegje

Botervliegje

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 10:03

persoonlijke ervaring.

Ik ben in smsjes (en in het algemeen in het leven) extreem lang van stof, ik gebruik geen afkortingen en overbodige woorden als “tenminste” en “waarschijnlijk”. Ik heb dus met grote regelmaat berichten die langer zijn dan 3 smsjes. Ik heb dus niet voor niks een smsbundel. In het standaardprogramma wordt elk bericht dat langer dan 3 smsjes is omgezet in een mms, omdat de kosten voor een mms lager zijn dan de kosten van 3 smsjes. Je krijgt dan een berichtje van het programma dat aangeeft dat het een mms is geworden. Leuk, maar voor mij erg onvoordelig omdat ik voor mms los betaal terwijl sms in mijn bundel zit. Domme fout is dat je deze optie niet uit kan zetten. In handcent sms zit deze optie ook, maar daar kan je hem uit zetten.

Bewerkt (3 december 2010 10:03)
Bertuss

Bertuss

• Lid sinds 24 februari 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 13:28

Nou ik heb echt een accuprobleem. Voor ik ermee terug naar de winkel ga toch hier nog even posten. Ik heb al twee keer een factoryreset gedaan en de laatste keer was gisteren. Vandaag bewust geen apps erop gezet om te kijken hoe hij dan draait. Geen verandering.
Gebruik van de telefoon vandaag:
- 2 telefoontjes van ongeveer 5 minuten
- 2 websites bezocht (heel kort)

3G uit / GPS en BT uit
(2.2.1 || 2.6.32.9root@DELL105#1|| Froyo.XWJS5)

Juice plotter geeft aan:
tussen 9:30 uur en 13:30 uur van 100% gezakt naar 61% … dat lijkt me toch niet normaal ? Bijna de helft gezakt in 4 uurtjes met nauwelijks gebruik en nauwelijks gebruik van apps ?!?!
Volgens mij moet er wel iets grondig mis zijn. Wat denken jullie ?

Bewerkt (24 februari 2011 13:28)
audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 13:33

hardcore@speedmod-k13c-500hz valt het verbruik bij mij erg mee doe meer dan een dag met de accu met 13b was het erg slecht

Bewerkt (24 februari 2011 13:33)

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.