Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

phondr

phondr

• Lid sinds 15 oktober 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2010
  • 23:19

Ik heb nu 2 keer de alarmfunctie van mijn mobiel uitgeprobeerd.

Het wekken is echt geen probleem. De eerste keer ging ie gewoon mooi af en heb ik op stop gedrukt. Ging ie iets daarna weer af, dacht ik dat dit wel dat smart alarm zou zijn. Dus had ik hem volledig uitgeschakeld door naar Clock te gaan en het groene wekkertje in te drukken zodat ie grijs werd. Maar toen zat ik in de les een uur ofzoiets later, ging hij zomaar ineens weer af! Ik op stop drukken, om 5 minuten later weer hetzelfde deuntje te horen.. Ik had toen maar mijn telefoon helemaal uitgezet voor zolang die les duurde en daarna ook geen problemen meer mee gehad.

Nou probeerde ik het 2 dagen terug weer eens, ondanks mijn trauma :p
Ik zette de wakker, liet expres alle extra functies uit zoals smart alarm enzo, en ging lekker slapen. Volgende ochtend word ik wakker, doe me wekker uit, ik -verwijder- het hele alarm. Doe alles weg, druk ff ATK widget in, check weer, helemaal leeg. Vervolgens ongeveer 2 uur later zit ik weer in de les, begint ineens keihard me alarm af te gaan. Hoe kan dit!

Dus eigenlijk een heel lang verhaal voor een simpele vraag. Waarom gaat mijn wekker om willekeurige tijden af? :confused:

Bewerkt (21 oktober 2010 23:19)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2010
  • 00:41

Ik heb werkelijk geen idee.
Ikzelf ben ook afhankelijk van de wekker en als deze smorgens afgaat druk ik op de rode stop knop die in beeld staat en thats it…geen alarmen meer de rest van de dag.

Bewerkt (22 oktober 2010 00:41)

Samsung Galaxy S8+

phondr

phondr

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2010
  • 23:07

Ja ik vond het zelf ook erg vreemd. Is er misschien iemand anders die een soortgelijk iets heeft gehad en die mij kan helpen? :cry:

Bewerkt (22 oktober 2010 23:07)
Rednax

Rednax

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 169
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2010
  • 23:25

Nou ik heb zelf wel een paar keer gehad dat ik het alarm wel had ingesteld maar niet aan had gezet.
Dus in het weekend werd ik om 7 uur 's ochtends gewekt terwijl ik het alarm dus had uitgezet.

Bewerkt (22 oktober 2010 23:25)
Rednax

Rednax

• Berichten 169
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2010
  • 10:23

Ja vanochtend even getest… Hij gaat dus af op de tijd dat ie is ingesteld, terwijl het alarm niet aan staat.

Raar probleem :S

Bewerkt (23 oktober 2010 10:23)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2010
  • 11:17

Het kan zomaar zijn dat Samsung die release heeft teruggetrokken mede doordat ze er wellicht achter zijn gekomen dat er een probleem is met de wekker ?

Bewerkt (23 oktober 2010 11:17)

Samsung Galaxy S8+

Rednax

Rednax

• Berichten 169
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2010
  • 11:40

Zou zomaar kunnen :p. Maar als ik de wekker wis dan gaat hij niet af. Dus zo erg is het niet

Bewerkt (23 oktober 2010 11:40)
phondr

phondr

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2010
  • 13:24

AVS;50464
Het kan zomaar zijn dat Samsung die release heeft teruggetrokken mede doordat ze er wellicht achter zijn gekomen dat er een probleem is met de wekker ?

Misschien dat dat voor rednax het geval is, maar ik gebruik nog gewoon Eclair, dus voor mij gaat het niet op. Maar toch bedanktGa nog even op het Engelse forum kijken of daar misschien iemand is met hetzelfde probleem en anders jammer dan. Het lijkt niet te gebeuren als ik het hele alarm delete en daarna de mobiel opnieuw op start, maar dat is wel een beetje een gedoe natuurlijk..

Bewerkt (23 oktober 2010 13:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.