Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2010
  • 20:08

Als ik zou downgraden…wat gelukkig niet hoeft omdat ik tot nu toe uitgesloten ben van lastige of rare bugs (maar die bugs zijn er wel, heeft Samsung ook erkent en het is ook de reden dat de release is teruggetrokken)
Maar, misschien als hulppunt, mijn stappen zouden zijn:

* lagfix eraf
* root eraf
* toestel rebooten zodat je zeker weet dat het toestel opstart na removen van de lagfix.
* de JM2 firmware er weer opgooien. Die zul je even moeten zoeken maar er is volgens mij op Tweaker.net wel een JM2 firmware te vinden die je met Odin kunt flashen.
* Toestel rebooten, als Odin dit al niet zelf doet.
Als alles goed is gegaan dan start je toestel op in de 2.1 firmware. Blijft je toestel hangen op het S logo
gebruik dan je 3 knoppencombo om in recovery te komen…voer daar een clear/factory reset uit.

Tijdens het downgraden van 2.2 naar 2.1 wordt er niet automatisch een data clear/wipe uitgevoerd en daardoor twijfel ik of je toestel zal opstarten in 2.1 direkt na het flashen. In 2.2 zal er dermate dingen gewijzigt zijn die simpelweg niet downwards compatible zijn waardoor de kans groot is dat je toestel niet direkt opstart in 2.1
Vandaar die 3 knoppencombo zodat je zelf die clear/wipe en factory reset kunt uitvoeren.

Maar misschien start je toestel al wel direkt goed op….Je weet het maar nooit met Samsung

Succes! En ik hoor graag je resultaat.

Bewerkt (24 oktober 2010 20:08)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.