Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hier ook last van. Als ik hem dan uitzet en weer aanzet (doh) dan werkt hij weer.
bij het wegvallen, heb je dan toevallig net daarvoor een Wi-fi connectie gehad?
Nee, het wegvallen gebeurt niet tijdens of na Wifi-gebruik, ik gebruik wifi uberhaupt weinig.
Even wat extra informatie benodigt.
Heb je dit probleem al lang ?
Had het toestel waar je dit probleem nu mee hebt dit altijd al of werkte het in het begin wel goed ?
Als het nooit goed gewerkt heeft, hebben andere toestellen (je vorige toestel bv) hier ook last van gehad …is de dekking bv wel goed in jouw regio ?
en als laatste, als het met je huidige toestel altijd goed gewerkt heeft en ineens is opgetreden…bedenk eens heel goed wat je eventueel aan applicaties op je toestel gezet hebt in die tussentijd.
Kom je er niet uit dan zou een reset naar fabrieksinstellingen kunnen helpen.
Samsung Galaxy S8+
ik heb het zelfde probleem heb de telefoon alweer in fabrieksinstellingen gezet. En bij mij kwam het echt op eens. En daarna bleef het probleem.
Vaag. Ook andere fora bezocht voor antwoorden?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Stel je apn instellingen op nieuw in, check of het dan wel o of niet automatisch terug komt.
AVS;51602
Even wat extra informatie benodigt.
Heb je dit probleem al lang ?
Had het toestel waar je dit probleem nu mee hebt dit altijd al of werkte het in het begin wel goed ?
Als het nooit goed gewerkt heeft, hebben andere toestellen (je vorige toestel bv) hier ook last van gehad …is de dekking bv wel goed in jouw regio ?
en als laatste, als het met je huidige toestel altijd goed gewerkt heeft en ineens is opgetreden…bedenk eens heel goed wat je eventueel aan applicaties op je toestel gezet hebt in die tussentijd.
Kom je er niet uit dan zou een reset naar fabrieksinstellingen kunnen helpen.
Soms valt mijn 3G-verbinding weg, ik heb dan helemaag geen netwerkverbinding meer. Ik zie ook geen G, 3G, H of andersoortig icoontje voor een netwerkverbinding meer in de notificatiebalk. Kan best zijn dat het weg valt op een moment dat er daadwerkelijk geen verbinding is, maar het probleem is dat de connectie niet automatisch meer terug komt. Al ga ik naast een mast staan..

Om m'n 3G-verbinding op zo'n moment terug te krijgen moet ik mijn SGS resetten door 'm uit en weer aan te zetten.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of nog tips hebben waar ik naar kan kijken? Oh ja, ik draai nog ouderwetsch Android 2.1