Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Desire hd heeft offline navigatie, de mappen zijn op de phone opgeslagen, grote plus punt
Je criteria zijn het scherm en de camera. Ik vind de kleuren op de DHD heel vaal, bij de SGS spatten de kleuren je scherm uit. Qua camera moet ik me bij AVS aansluiten dat ik die van de SGS heel goed vind voor een camera in een telefoon, enige voordeel wat de DHD misschien heeft is dat ie een flitser heeft, maar ik heb hem tot nu toe nog niet gemist op mijn SGS.
Iedereen heeft het over de achterkant van de SGS, dat die goedkoop uit ziet of aan voelt. Als ik eerlijk ben stoor ik mij hier totaal niet aan.
Op de achterkant van de DHD zitten 2 kapjes, een voor de accu en een voor de SIM en microSD. Ik vind deze toch niet echt lekker zitten en ze schijnen ook heel erg snel kapot te gaan.
Nog een pluspunt voor de SGS vind ik het gewicht.
Als ik jou was zou ik gewoon een beetje rondneuzen op dit forum, Tweakers.net of bij Xda Developers over wat gebruikers vinden van beide telefoons. Wij zijn misschien “lichtelijk” bevooroordeeld richting de SGS…
@ Zabivelli : daar heb je Sygic of Copilot voor..
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Tja, de SGS zal best goed zijn, maar het is niet mijn ding, met name op de punten die Quinten al aangeeft. Ik vind het persoonlijk een bak plastic prut wat je in je handen hebt. Technisch zal ie best goed zijn en niet onder doen voor de andere toestellen. Maar het is ook maar net wat je zelf van een toestel verwacht.
dus feitelijk is je enigste minpunt het feit dat de backplate van plastic is ( iets wat mij trouwens totaal niet irriteert, ik dacht dat ik het ook cheap zou vinden en gauw kapot zou gaan maar uiteindelijk draagt het mee aan het ontzettende lichte gewicht van de SGS en ziet het er best goed uit qua design )
en zn andere argument is fanboy politiek. wat geen argument is :-)
de beste soundchipset, de beste cpu/gpu?
maargoed, ik ga er niet over discussieren. hebben zat andere mensen al voor ons gedaan