Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Lekker lekker! Telefoon en kies in de aanslag! Hopelijk gaat het niet nog een week duren ofzo!
Kun het van de samsung site al rippen?
Zabivelli;52837
Kun het van de samsung site al rippen?
AW Forum Queen voor het leven
je hoeft niks te rippen, hebben onze vriendjes bij XDA allang gedaan :p
New FROYO Online! I9000xxJPO/JPP European - xda-developers
lees dat topic. daar staan diverse mirrors al van de decrypted version
AAN ALLE LEZERS: HET WORDT AANGERADEN OM NIET HIERMEE TE GAAN EXPERIMENTEREN !!!!! Wacht gewoon nog even een paar dagen voordat het officieel via Kies wordt distributed.
de Quadrant scores lijken nice te zijn zonder lagfix , hij lijkt ook smooth te lopen. dus het lijkt veelbelovend
Samfirmware twittert zojuist dat samsung komende week froyo uitrolt in europa! Hou kies ready
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Gaan we even naar kijken en misschien proberen.
esther1801;52839
kijk en gelijk is ie wakker haha! Waar is roel eigenlijk?
@ roel. Zie nou wel dat froyo november komt :p
Ja.. Daar lijkt het op. Maaaarrr ik wil hem eerst in mijn kies update venster zien staan en dan geloof ik het pas!
Ter info voor alle Froyo lovers:
Zojuist zijn de boys van XDA erachter gekomen dat er op de Samsung site een nieuwe Froyo klaar staat. Het download bestand is inmiddels decrypted en er zijn er al een stel aan het flashen.
Gezien het de EUROPESE versie is van Froyo, begint het er nu echt op te lijken dat Froyo heeeel snel gaat komen in Nederland.
Build date: 2010.10.25 17:07:14 KST
XEU-versie !