Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nog even wachten maar we gaan wel beloond worden als ik dit zo lees op XDA
I have installed the update and I am impressed. GPS problem definitely solved. It locked within 5 seconds. The phone feels much smoother and all settings and apps are still there. People have been critcising Samsung earlier, and it was sort of deserved. But now I can definitely say that my Galaxy S is the best phone in the world. Thank you Samsung :-). I am going to buy a galaxy tab.
Hi,
Heeft er iemand al naeen uur of 2 kunnen updaten naar Froyo?? Kon vroeger ook op de laptop van de zaak installeren, maar nieuwe baan nieuwe regels/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> anders had ik hem denk ik al gehad. Ik heb tot nu toe nl alleen maar ellende gehad met m'n SGS en heb hem sinds gisteren terug Heb hem nu een week of 6 en nog maar 1 gesprek kunnen voeren.
Ik wil heel graag gelijk beginnen met Froyo. Zit al vanaf 18:00 uur Kies te starten, update checken en af te sluiten. En weer opnieuw en weer opnieuw etc. etc. etc. Met telkens de bijbehorende verwensingen, wordt hierdoor touwens wel argwanend aangekeken
snorrie1978;54898
Hi,
Heeft er iemand al naeen uur of 2 kunnen updaten naar Froyo?? Kon vroeger ook op de laptop van de zaak installeren, maar nieuwe baan nieuwe regels/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> anders had ik hem denk ik al gehad. Ik heb tot nu toe nl alleen maar ellende gehad met m'n SGS en heb hem sinds gisteren terug Heb hem nu een week of 6 en nog maar 1 gesprek kunnen voeren.
Ik wil heel graag gelijk beginnen met Froyo. Zit al vanaf 18:00 uur Kies te starten, update checken en af te sluiten. En weer opnieuw en weer opnieuw etc. etc. etc. Met telkens de bijbehorende verwensingen, wordt hierdoor touwens wel argwanend aangekeken
Halo iedereen,
Heb juist Froyo erop gezet! en als het Smalbandversie: I900XXJP Build-nummer: FROYO.XWJPA is dan heb ik hem,alles is zonder enige fout verlopen,kies en al de rest…groeten
Nazario
De nieuwste Eclair versie is trouwens JM9.