Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

TheBigBoss

TheBigBoss

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 19:41

Hallo allemaal,

Ik probeer nu al een tijdje KIES te installeren op Windows 7 Ultimate 64Bit. Ik had dit gedaan en toen ik die registry hack wilde doen, waren er heel veel mappen niet. Hij was incompleet. Dus ik dacht dat ik hem verkeerd geïnstalleerd had. Ik verwijderde KIES, opnieuw gedownload en toen geinstalleerd. De registry was nog steeds incompleet. Ik heb dit genegeerd en ik heb geprobeerd om mijn SGS aan te sluiten. Toen ik dat had gedaan ging Windows drivers installeren. (3 om precies te zijn) De eerste lukte, maar de onderste twee mislukte. (weet niet meer hoe ze heten)
Ik heb ene paar vraagjes:

Hoe zorg ik ervoor dat mijn W7 Ultimate 64bit, KIES volledig installeerd?
Hoe zorg ik ervoor dat KIES mijn SGS ziet?
Hoe zorg ik ervoor dat alle 3 de drivers succesvol geinstalleerd worden?

Thnx in advance!!!

Bewerkt (1 november 2010 19:41)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 20:03

Het register zou ik verder even niets aan doen bigboss.
Als Kies installeert zonder foutmeldingen dan is de installatie verder goed gegaan. Sommige registerwaarden worden pas in een later stadium aangemaakt….bv wanneer Kies je toestel ziet en dus het versienummer e.d. van je toestel gaat opslaan.
Aangezien je nog niet je toestel door Kies hebt kunnen laten herkennen mis je dus registerwaarden…en dat is allemaal logisch/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ikzelf zit ook op win7 ultimate en 64bits het is even wat gerommel met de drivers maar uiteindelijk op Kies versie _82 heb ik de boel aan de praat gekregen.
Probeer eens met deze drivers http://www.talkcity.nl/sgs/usb_drivers_GalaxyS_x64.zip je oude drivers te vervangen van je toestel die in windows apparaatbeheer staan. Zet de drivers in je system32 map en vernieuw dan de usb-apparaten welke met je telefoon te maken hebben met deze drivers.

Je toestel moet in de standaard samsung launcher staan en usb foutopsporing mag ook niet aanstaan.

Het is wat gepruts, maar uiteindelijk moet het wel werkend te krijgen zijn.

Bewerkt (1 november 2010 20:03)

Samsung Galaxy S8+

TheBigBoss

TheBigBoss

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 21:56

AVS;53498
Het register zou ik verder even niets aan doen bigboss.
Als Kies installeert zonder foutmeldingen dan is de installatie verder goed gegaan. Sommige registerwaarden worden pas in een later stadium aangemaakt….bv wanneer Kies je toestel ziet en dus het versienummer e.d. van je toestel gaat opslaan.
Aangezien je nog niet je toestel door Kies hebt kunnen laten herkennen mis je dus registerwaarden…en dat is allemaal logisch/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ikzelf zit ook op win7 ultimate en 64bits het is even wat gerommel met de drivers maar uiteindelijk op Kies versie _82 heb ik de boel aan de praat gekregen.
Probeer eens met deze drivers http://www.talkcity.nl/sgs/usb_drivers_GalaxyS_x64.zip je oude drivers te vervangen van je toestel die in windows apparaatbeheer staan. Zet de drivers in je system32 map en vernieuw dan de usb-apparaten welke met je telefoon te maken hebben met deze drivers.

Je toestel moet in de standaard samsung launcher staan en usb foutopsporing mag ook niet aanstaan.

Het is wat gepruts, maar uiteindelijk moet het wel werkend te krijgen zijn.

Hmm ik kom er niet echt uit. Kan je misschien stap voor stap uitleggen hoe het moet?? Alvast heeeeeel erg bedankt!!!

Bewerkt (5 november 2010 21:56)
Dodi16

Dodi16

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 204
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 22:10

download dit: http://www.talkcity.nl/sgs/usb_drivers_GalaxyS_x64.zip dit zal je oude drivers vervangen en er nieuwe opzetten.
de drivers die je download pak ze uit of installeer(heb het zelf niet gebruikt dus weet niet of je ze moet uitpakken of instaleren) maar zorg ervoor dat ze in deze map zitten C:\Windows\System32

dat zou het moeten zijn, succes!!

Bewerkt (5 november 2010 22:10)
phondr

phondr

• Lid sinds 15 oktober 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 22:12

Ik heb een ander probleem maar aangezien het beide over kies gaat leek het me onnodig om er nog een topic over te maken.
Op mijn oude laptop deed kies het prima en kon ik mijn telefoon ook gewoon perfect connecten. Nou ging uitgerekend deze week me laptop kapot! Dus ik had kies even geinstalleerd op mijn vaders pc. Maar tijdens de installatie gaf mijn pc/antivirus (een van de 2) aan dat kies iets probeerde te veranderen in het register van mssetup. Nou leek me dat nogal eng vooral omdat het op me vaders pc was dus hadi k blokkeren gedaan.

Maar nu kan kies mijn mobiel niet vinden en krijg ik een foutmelding dat het apparaat niet geinstalleerd kan wordenIk gok dat dat met die register edit te maken heeft dus had ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar kreeg niet opnieuw de vraag of ik het wou accepteren of niet :confused: Ook gezocht bij antivirus blokkades en firewall maar daar is niks.

Weet iemand misschien hoe ik het terug kan krijgen dat ze dat vragen zodat ik de volgende keer wel op accepteren kan drukken?

Bewerkt (5 november 2010 22:12)
TheBigBoss

TheBigBoss

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 20:12

Hmm, ik probeer het nu op mn laptop (Win XP), maar als ik em aanlsuit en op KIEs druk, dan zie je dat USB ding en dan wordt het beeld even zwart en dan komt de usb weer terug. Wtf? XD Hoe zorg ik ervoor dat dat weg gaat?

Bewerkt (6 november 2010 20:12)
mirjam2

mirjam2

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 10:50

Ik had hetzelfde probleem (Kies zag SGS niet) maar door in Kies stuurgegevens vernieuwen te kiezen lijkt alles opgelost

Bewerkt (7 november 2010 10:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.