Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8902-er-zijn-mensen-die-froyo-nu-via-kies-kunnen-downloaden-wie-heeft-bewijs.html
Heb je hier al gelezen???
AW Forum Queen voor het leven
heb zelf gebeld met samsung.
zal voor de 12e deze maand worden zeiden ze.
ben net zo benieuwd als de rest.
esther1801;54821
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8902-er-zijn-mensen-die-froyo-nu-via-kies-kunnen-downloaden-wie-heeft-bewijs.html
Heb je hier al gelezen???
wadgeest;54837ik had de noorse versie al via register gedaan en nu dus ook maar deze versie gedaan! Straks als ie bvoor nl is even omzetten en dan is alles weer ok
heb zelf gebeld met samsung.
zal voor de 12e deze maand worden zeiden ze.
ben net zo benieuwd als de rest.
AW Forum Queen voor het leven
Goede vraag eigenlijk. Als ik nu update omdat ik het via het register heb gedaan, volstaat dan straks gewoon het opnieuw aanpassen van het register?
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
satshow;54843Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
Goede vraag eigenlijk. Als ik nu update omdat ik het via het register heb gedaan, volstaat dan straks gewoon het opnieuw aanpassen van het register?
weet iemand trouwens of er een verschil bestaat tussen Kies versie .100 en .100_2?
krijg melding dat er een update is maar krijg vervolgens te zien dat de apparaatversie niet kan worden bijgewerkt ????
er staat wel een upgrade button maar kan die niet aanklikken
staan mijn instellingen niet goed ??? iemand dit ook mee gemaakt?
huidige versieDA:JM2/PHONE:JM2/CSM:JM1
jacco;54890Idem, kreeg de melding, sloot tel aan maar geen upgrade… vaag
krijg melding dat er een update is maar krijg vervolgens te zien dat de apparaatversie niet kan worden bijgewerkt ????
er staat wel een upgrade button maar kan die niet aanklikken
staan mijn instellingen niet goed ??? iemand dit ook mee gemaakt?
huidige versieDA:JM2/PHONE:JM2/CSM:JM1
Die melding geeft aan dat er een nieuwe versie van KIES beschikbaar is, in dit geval versie 1.5.3.10103_100.
Heeft dus helaas niks met de froyo-upgrade te maken.
kreeg net een melding bij het opstarten van KIES, dat er een nieuwe update is……..
misschien toch de voor bereiding voor de Froye????:cry: